[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فضای اشتغال در مناطق کم‌برخوردار تسهیل شود ، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در بازدید از مرکز خوداشتغالی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س)، به اهمیت حفظ کرامت انسانی به عنوان یکی از دروس اخلاقی اسلام اشاره نمود و بر توجه ویژه به حفظ کرامت انسانی بانوان سرزمینمان تأکید کرد. سیدعبدالرضا دستغیب گفت: این مرکز توسط یکی از خیران ارجمند در دو طبقه ساخته شده که امکان اشتغال بانوان در منطقه کوشک‌میدان و مجاور آن را فراهم نموده و به نام حضرت فاطمه زهرا(س) نام‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه اشتغال، اعتماد به نفس انسان را افزایش می‌دهد، افتتاح چنین مراکزی را فرصتی برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار عنوان کرد تا با اعتماد به نفس بیشتر و آسودگی خاطر بتوانند از زحمات و دسترنج خود، مخارج زندگی‌شان را تأمین کنند.
دستغیب با تأکید بر ضرورت اهدای ارزاق به نیازمندان در وضعیت اقتصادی امروز جامعه توسط خیران نیکوکار، فراهم کردن فضای اشتغال در مناطق و محلات کم‌برخوردار با حمایت خیران را بسیار مهم‌تر دانست و یادآور شد: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز آمادگی دارد تا با همکاری شهرداری‌های مناطق به ویژه مناطق کم‌برخوردار، عرصه را برای ورود خیران و ساخت چنین مراکزی مهیا کند. شهردار منطقه ۵، مرکز خوداشتغالی حضرت فاطمه زهرا(س) را تنها مرکز خوداشتغالی بانوان سرپرست خانوار در این منطقه نام برد که از سال گذشته با حمایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز به بهره‌برداری رسیده است. افسانه خواست‌خدایی نیز با اشاره به فعالیت ۱۰۰ بانوی سرپرست خانوار در این مرکز خوداشتغالی، این توفیق راحاصل تلاش شهرداری، شورای شهر، مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز و مجموعه سپاه عنوان کرد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با حمایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز مبلغ ۷۰۰میلیون تومان وام بدون بهره در اختیار این بانوان قرار گرفته است و حمایت از این بانوان و مرکز خوداشتغالی همچنان ادامه دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی