[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

صداوسیما خبر ساخت فیلم «پایتخت» را نداده است، روزنامه شیراز نوین

رئیس مرکز سیمافیلم درباره آخرین جزئیات مذاکره با عوامل «پایتخت» و انتشار اخباری مبنی بر ساخت نسخه سینمایی، توضیحاتی را بیان کرد.
به گزارش ایسنا، مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم در گفت‌وگویی درباره مذاکره با عوامل «پایتخت» با بیان اینکه طرح‌هایی از سوی سازندگان این مجموعه ارائه شده است، اظهار کرد: هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است؛ مثل همه هنرمندان و برندهایی که در تلویزیون وجود دارند، وقتی می‌خواهیم همکاری را شروع کنیم، از گروه درخواست می‌کنیم طرح‌هایشان را بیاورند؛ «پایتخت» هم همین وضعیت را دارد، اما حساسیت‌ها باعث می‌شود، فضای خبری کاذبی در مورد آن ایجاد شود.
رئیس مرکز سیمافیلم در ادامه با تأکید بر اینکه مذاکره ما با «پایتخت» به بن‌بست نرسیده است، توضیح داد: ما از عوامل «پایتخت» طرح گرفتیم؛ طرحی که از سوی دو طرف برگزیده شده و نقطه مشترک داشتند، انتخاب شده و روند کار در حال انجام است.
نقویان در پاسخ به اینکه آیا «پایتخت» این روزها در حال نگارش است، توضیح داد: بعد از اینکه طرح پذیرفته شد، گام بعدی ما قرارداد بستن با عوامل «پایتخت» است؛ چراکه درباره این سریال و همه برندهای دیگر وضعیت این‌گونه است که جمع کردن بازیگر و عواملشان سخت است و ما با یک نفر طرف نیستیم. ما قاعدتاً در حال حاضر با تهیه‌کننده در تعامل هستیم.
وی درباره اخباری که مبنی بر ساخت نسخه‌ سینمایی سریال «پایتخت» عنوان‌شده، بیان کرد: خبری که عنوان‌شده از طرف ما نبود و نمی‌دانیم از کجا شکل گرفته است، اما به تمام برندهایی که ارزش کار سینمایی دارد فکر می‌کنیم؛ نه اینکه منوط به سیمافیلم باشد، حتی در مورد عروسک‌های خاص. در حال حاضر باز هم ذیل مرکز فیلم‌نامه و کارگروه‌های ۱۲گانه‌ای که وجود دارد، این موضوع در حال بررسی است که منبع درآمد خوب و احیای برند است؛ در مورد همه برندها این اتفاق می‌افتد. در مورد «پایتخت» نیز بعد از اینکه چندین طرح فرستادند، بر روی طرحی هم که از سوی دو طرف پذیرش شد، در حال گفت‌وگو هستیم و جزو کارهایی نیست که امروز تصمیم بگیریم و فردا به نتیجه برسیم، اما الحمدالله تاکنون به بن‌بستی نرسیده‌ایم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی