[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

به دنبال پیروزی در سواحل کاسپین، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
نماینده شیراز این شانس را دارد که امروز با برتری مقابل تیم ته جدولی استان مازندران به جمع تیم‌های بالانشین نزدیک شود.
لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز هفته پانزدهم خود را آغاز می‌کند و در مهم‌ترین مسابقه، تیم فوتبال شهر راز شیراز در بابل به مصاف نماینده استان مازندران می‌رود.
شاگردان ستار زارع در 14 بازی قبلی خود موفق به کسب 5 پیروزی شده‌اند، اما چند ناکامی در بازی‌های خانگی، باعث شده تا این تیم رتبه ای بهتر از هشتمی نداشته باشد.
شهر راز لیگ امسال را با دو تساوی مقابل استقلال ملاثانی و آریو اسلامشهر شروع کرد؛ این تیم در هفته سوم با سه گل خلیج فارس ماهشهر را از پیش رو برداشت و سپس در شهربابک مقابل مس این شهر با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.
اوج کار ستار زارع در هفته پنجم و در تبریز رقم خورد؛ شهر راز موفق به شکست تیمی شد که در هر چهار مسابقه ابتدایی پیروز شده بود.
اما اولین شکست نارنجی‌پوشان یک هفته بعد در شیراز مقابل چادرملو رقم خورد؛ این آغاز روند سینوسی شهر راز بود؛ تیمی که بیرون از خانه پیروز می‌شد و داخل خانه ناکام بود.
پیروزی یک بر صفر در زمین پارس جنوبی، شکست خانگی دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان، پیروزی یک بر صفر در زمین خوشه طلایی ساوه و توقف خانگی بدون گل مقابل نفت و گاز گچساران.
این روند از هفته یازدهم تغییر کرد و شهر راز در کرمان مقابل مس، سنگین‌ترین شکست این فصل را با نتیجه چهار بر دو تجربه کرد. آنها در هفته دوازدهم در شیراز با گل دقایق پایانی پیمان نامور از روی نقطه پنالتی موفق به شکست داماش گیلان شدند و یک هفته بعد، شهرآورد شیراز را با یک گل به فجر شهید سپاسی واگذار کردند.
تیم ستار زارع در دیدار هفته چهاردهم برای سومین بازی متولی در شیراز به میدان رفت و این بار برابر تیم مدعی سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد.
در چند دیدار گذشته، حتی در دیدار مقابل داماش گیلان که منجر به برتری این تیم شد، شاهد افت شادابی و بار فنی در این تیم بوده‌ایم. ستار زارع هم از این شرایط راضی نیست و بارها اعلام کرده که اگر اوضاع به این شکل پیش برود، در نیم‌فصل مجبور به تغییرات اساسی در ترکیب تیمش خواهد شد. در این تیم رضا آقابابایی با 4 گل بهترین گلزن است.
تیم دریا کاسپین بابل، اما وضعیت خوبی ندارد؛ این تیم در 14 بازی گذشته، فقط و فقط یک پیروزی به دست آورده و از آخر، تیم سوم جدول است. این تیم در سه بازی گذشته، دوبار شکست خورده و یک بار هم تن به تساوی داده است.
سید داوود سیدعباسی، سرمربی این تیم است که در ابتدای حضور روی نیمکت دریا، به خصوص در دیدار مقابل تیم فجر شهید سپاسی، امیدواری‌هایی را برای فوتبال‌دوستان متعصب بابلی ایجاد کرد، اما این روند ادامه‌دار نبود و آنها حالا یکی از کاندیداهای اصلی سقوط هستند. دیدار تیم‌های دریا و شهر راز از ساعت 14 امروز در بابل آغاز می‌شود. بهمن ممشلی، احمد آریک، رضا قائمی و امیرمحمد فتحی نژاد، داوران این بازی هستند و علی‌رضا رجبلو نظارت بر داوری را بر عهده دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی