[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور زور مربیان برقی و فجری به هم نرسید، روزنامه شیراز نوین

نبرد دو بازیکن سابق تیم‌های محبوب فوتبال شیراز با نتیجه تساوی به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، در یک دیدار از هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر  سه‌شنبه، 14 آذرماه یک دیدار در شهرستان بابل استان مازندران برگزار شد و دو تیم دریا کاسپین و شهر راز شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.
این دیدار به قضاوت بهمن ممشلی، احمد آریک، رضا قائمی و امیرمحمد فتحی نژاد برگزار شد و علی‌رضا رجبلو نیز ناظر داوری این دیدار بود.
بازیکنان دریای بابل را علی محسن زاده، علی خانلرزاده، امید منصوری، مجتبی ممشلی، سینا خادم پور، امیرمحمد لطفی پور، امیرحسین باقرپور، مهدی ایزدی، میلاد ابطحی، ابوالفضل آذرنوشان و صالح غلامی تشکیل می‌دادند و نفراتی چون مهرداد بشاگردی، جواد نصیر، محمد قنبری، کمال‌‌الدین نیک خوی، روح‌الله صفویان‌پور، محمدرضا فیروز زاده، پیمان نامور، میلاد غریبی، حسین فاضلی، رضا آقابابایی و محمد کاظمی نیز از ابتدا در ترکیب شهر راز قرار گرفتند. 
سید داوود سیدعباسی، بازیکن سابق تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، استقلال و پرسپولیس تهران روی نیمکت دریا بابل حضور داشت و ستار زارع، بازیکن سابق برق شیراز و تیم ملی ایران، هدایت شهر راز را بر عهده داشت.
برخلاف بیشتر دیدارهای مسابقات لیگ یک در این بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد، اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و در پایان، دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.
بدین‌ترتیب هر دو تیم با کسب یک امتیاز، موقتاً یک پله در جدول صعود کردند؛ شهر راز با 21 امتیاز به رتبه هفتم رسید و دریا هم با یازده امتیاز، فعلاً از منطقه سقوط خارج شده و روی پله پانزدهم ایستاد.
جایگاه این دو تیم در پایان هفته پانزدهم به نتیجه دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و مس سونگون بستگی دارد؛ دیداری که عصر روز چهارشنبه 15آذرماه برگزار خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی