[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری نشست هماهنگی بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه، روزنامه شیراز نوین

نشست هماهنگی برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه با حضور رئیس فدراسیون، سرپرست اداره ورزش و جوانان فارس و فرماندار شهرستان لارستان در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، چهارمین نشست هماهنگی دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه دوشنبه در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، عضو هیئت‌رئیسه، سید محمد شروین اسبقیان، مدیرکل حوزه وزارت ورزش و سایر مسئولان فدراسیون به همراه عبدالرحیم خداجو، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و فرماندار شهرستان لارستان، حسین قنبری، سرپرست هیئت فوتبال فارس، حمید شادمان، رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس و محمد حسن طیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان برگزار شد.
در این نشست ضمن بررسی جزئیات ورود تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه به شهرستان لار در خصوص نحوه حضور تماشاگران و سایر جزئیات تصمیم‌گیری شد که متعاقباً اعلام خواهد شد.
مهدی تاج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان استان فارس و شهرستان لار خواستار برگزاری هرچه دقیق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته شد.
شایان ذکر است، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه ۲۷ و ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ در شهرستان لار برگزار می شود. در این جلسه اصولی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال در سخنانی اظهار داشت: در ابتدا باید از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال به جهت حمایت از فوتسال تشکر و قدردانی داشته باشم.
وی با بیان اینکه تیم ملی یک کشور متعلق به فرد یا گروهی نیست، افزود: این تیم متعلق به تمام مردم ایران است و هر کجا که امکانات وجود داشته باشد، این تیم  برای رشد و توسعه این رشته حضور خواهد یافت.
اصولی گفت: این جلسه آخرین اقدامات انجام‌شده و آخرین بازدیدهای صورت‌گرفته توسط اینجانب از محل برگزاری مسابقات و تکمیل کارهاست و خدا را شکر شرایط خوبی در مراحل برگزاری مسابقات در لارستان انجام شده است.
رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: طبق آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام‌شده تیم ملی روسیه 25 آذر مستقیم از دبی به لارستان می‌رود و تیم ملی فوتسال کشورمان هم که قرار است اردویی از 20 تا 25 آذرماه داشته باشد، صبح روز 26 آذرماه از طریق مهرآباد به لارستان می‌رود و ان‌شاءالله قرار است در تاریخ 27 و 28 ما دو بازی مقابل روسیه داشته باشیم. وی تأکید کرد: جا دارد مجدداً از مدیران و مسئولان ورزشی فارس و همچنین فرماندار ویژه لارستان و مسئولان ورزش شهرستان که امکانات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جهت برگزاری این مسابقه آماده کردند، تشکر و قدردانی داشته باشم؛ امیدوارم هواداران فوتسال حمایت خوبی از این مسابقه داشته باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی