[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

مدیر بنیاد مسکن انقلاب شیراز: محرومیت‌زدایی از روستاها یک مطالبه مردمی است ، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن انقلاب شیراز:
محرومیت‌زدایی از روستاها 
یک مطالبه مردمی است 

نشست هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات روستای چراب قلندری از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب شیراز و کارشناسان بنیاد، دهیار واعضای شورای اسلامی این روستا در این نشست که در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد، حضور داشتند.
محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب شیراز در این نشست روند اجرای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدور اسناد مالکیت روستایی را مورد بررسی قرار داد و گفت: بنیاد مسکن با اجرای طرح‌های عمران روستایی، زمینه را برای کاهش مهاجرت‌ها و ایجاد انگیزه ماندگاری در این مناطق فراهم کرده است. ابراهیمی اضافه کرد: توسعه و محرومیت‌زدایی به عنوان یک مطالبه همیشگی و مردمی در روستاها مطرح است و این حق روستاییان است که از بهترین خدمات برخوردار باشند.
وی روستای چراب قلندری را یکی از مناطق بااولویت برای ارائه خدمات در بخش ارژن دانست و افزود: بسیاری از روستاهای بخش ارژن تاکنون از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند. ابراهیمی با بیان اینکه توجه به اقتصاد و عمران روستاها موجب کاهش مهاجرت و حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود، گفت: بسیاری از این مناطق در سال‌های مختلف از خدمات بهره‌مند شده‌اند، اما همچنان حجم محرومیت در مناطق روستایی شهرستان شیراز بالاست.
وی از دهیاران خواست تا ضمن تعامل و هم‌افزایی با بنیاد مسکن، در این زمینه گام‌های اساسی بردارند و گفت: وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی در روستاها برعهده دهیاران گذاشته شده و فعالیت‌های عمرانی با مشارکت بنیاد مسکن دنبال می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی