[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ایران در لبه فناوری تانک‌های مدرن دنیا قرار دارد، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرمانده نزاجا:   
ایران در لبه فناوری
 تانک‌های مدرن دنیا قرار دارد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی متناسب با تهدیدات دشمن و دانش روز، تجهیزات دفاعی خود را ارتقا می‌دهد و در این مسیر، امروز در لبه فناوری تانک‌های مدرن دنیا قرار داریم. به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز چهارشنبه در آیین ارزیابی و تست «تانک‌های T-۷۲f» ارتقایافته در منطقه «دارنگون» شیراز اظهار کرد: تجهیزات و ادوات نصب شده روی تانک‌های ایرانی بومی و متناسب با تهدیدات و دانش روز دنیا طراحی شده است.
وی افزود: نیروهای مسلح تهدیدات دشمنان را با هوشیاری کامل و به صورت لحظه به لحظه رصد می‌کنند و سطح تجهیزات و ادوات خود را ارتقا می‌بخشند.
سرتیپ نعمتی بیان کرد: نیروی زمینی ارتش در مناطق متعددی کار ساخت تولید تانک‌ها را با موفقیت پیش گرفته و این فعالیتی در نیروهای مسلح فراگیر شده است؛ بنابراین ساخت این تانک‌ها کاری آزمایشی نیست و تبدیل به محصول شده و خط تولید آن نیز فعال است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: در منطقه دارنگون شیراز، شاهد ارزیابی کامل تانک‌های کرار هستیم که این تانک‌ها مراحل ارتقا و ارزیابی‌های مختلفی را در کارخانجات صنایع دفاع و همچنین با شرکت در میادین تیر پشت سرگذاشته‌ و خدمه‌های تانک‌ها متناسب با تجهیزات جدید آموزش دیده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی