[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تکلیف والیبال‌ ایران روشن شد، روزنامه شیراز نوین

بالاخره فدراسیون والیبال ایران سرپرست جدیدش را شناخت. به گزارش ورزش سه، وزیر ورزش و جوانان، وحید مرادی را با سمت نایب‌رئیس فدراسیون، به‌عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی وحید مرادی را به‌عنوان سرپرست فدراسیون والیبال منصوب کرد.
در حکم صادره از سوی وزیر ورزش و جوانان خطاب به مرادی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه مدیریتی، جناب‌عالی با سمت نایب‌رئیس فدراسیون، به‌عنوان «سرپرست فدراسیون والیبال» منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به‌عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس و سایر اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون اقدام نمایید».
این یک خبر خوب در روزهای بد والیبال ایران محسوب می‌شود؛ ورزشی که در چند روز اخیر بلاتکلیفی عجیب و بی‌سابقه‌ای را پشت سر گذاشت؛ با این‌حال اکنون مرادی رسماً با حکم وزارت ورزش و جوانان سرپرستی فدراسیون والیبال را بر عهده گرفت.
ضمناً با پیگیری‌های به عمل‌آمده مشخص شد که این انتخاب انجام‌شده مورد تأیید فدراسیون‌ جهانی والیبال نیز قرار گرفته و چیزی هم این ورزش پرطرفدار ایران را تهدید نخواهد کرد. 
همچنین احتمالاً داورزنی بعد از حضور در انتخابات کنفدراسیون آسیا درباره شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال ایران نیز تصمیم خواهد گرفت.
حالا از همین فردا باید کار برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران نیز آغاز شود تا با یک برنامه‌ریزی درست و حساب‌شده برای لیگ ملت‌های سال آینده تلاش خود را آغاز کنیم؛ البته با توجه به نتایج اخیر شانس تیم ملی برای حضور در المپیک کم شده، اما به شکل مطلق هم ناامید نیستیم.
گفتنی است وحید مرادی پیش از این نایب‌رئیس فدراسیون والیبال ایران بود؛ او همچنین سابقه ریاست فدراسیون واترپلوی ایران و ریاست کنفدراسیون واترپلوی آسیا را در کارنامه دارد و از مدیران با دانش ورزش ایران محسوب می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی