[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برتری قاطع نماینده شیراز با درخشش بازیکنان جوان، روزنامه شیراز نوین

نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال، نماینده استان هرمزگان را با شکست سنگینی بدرقه کرد.
در هفته هشتم این رقابت‌ها، عصر پنجشنبه ۱۶ آذرماه دو تیم لیموندیس شیراز و فولاد هرمزگان در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهر صدرا به مصاف هم رفتند.
در این مسابقه، شاگردان محمدرضا اسلامی از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کرده و در پایان، پرگل ترین پیروزی این فصل خود را رقم زدند. لیموندیسی‌ها تنها یک امتیاز دیگر می‌خواستند تا حریف را سه‌رقمی کنند و در پایان با نتیجه ۹۹ بر ۷۹ پیروز میدان شدند. در این بازی جیلن بردلی از تیم لیموندیس با ۳۱ امتیاز، ۵ پاس گل، ۲ ریباند و کارایی ۳۰ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.
سرمربی لیموندیس در تماسی کوتاه با ایسنا، این پیروزی را حاصل تلاش و درخشش بازیکنان بسیار جوان این تیم دانست. محمدرضا اسلامی گفت: ما در این بازی هم توباک صربستانی را در اختیار نداشتیم، اما بازیکنان جوان ما عالی کار کردند. با اینکه حریف یک بازیکن آمریکایی دیگر هم به ترکیب خود اضافه کرده بود و از دو بازیکن خارجی توانمند سود می‌برد، اما بازیکنان ما از جان مایه‌ گذاشته و پیروز میدان شدند.
این سومین پیروزی نماینده شیراز در این فصل بود و باعث شد تا این تیم با یک پله صعود، در جایگاه هشتم جدول بایستد. فولاد هرمزگان هم با تحمل هشتمین باخت پیاپی، همچنان در قعر جدول باقی ‌ماند.
در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند. ابتدا به صورت دوره‌ای با هم بازی خواهند کرد و سپس تیم‌های اول تا هشتم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی