[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تندیس نقره‌ای جوانی جمعیت به فارس رسید ، روزنامه شیراز نوین

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حمایت و همکاری همه‌جانبه تمام بخش‌های دانشگاه در اجرای قانون جوانی جمعیت، از کسب رتبه خیلی خوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اجرای قانون جوانی جمعیت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان‌زاده» با اشاره به کسب تندیس نقره‌ای و رتبه خیلی خوب دانشگاه در اجرای قانون جوانی جمعیت، این موفقیت را به اعضای قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه تبریک گفت.
او ادامه داد: جمعیت جوان، بازوی اجرایی و موتور محرکه کشور در اقتصاد و صنایع است و این جمعیت جوان است که کشور را به سمت توسعه پیش می‌برد.
دکتر رضاییان‌زاده افزود: در حال حاضر کشور در مرحله «پنجره فرصت جمعیتی» قرار گرفته است و تا سال 1430 تداوم دارد، اما زمان طلایی برای ایجاد تغییرات متناسب در هرم جمعیتی تا 5 سال آینده خواهد بود. بدیهی است بهره‌مندی از این فرصت، مستلزم مدیریت صحیح برای استفاده بهینه از امکانات بالقوه جمعیت فعال اقتصادی است و با برنامه‌ریزی‌های اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای جمعیت فعال و مولد همراه با اتخاذ سیاست‌های حمایتی و ترغیب فرزندآوری، انتظار می‌رود مسیر برای سازندگی، شکوفایی و بالندگی کشور فراهم شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی