[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رهایی از مرگ با رضایت اولیای دم ، روزنامه شیراز نوین

معاون رئیس‌کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۰ فقره قتل عمد توسط اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف فارس به سازش رسیده است و ۳۰ نفر از مسببان این جرائم با گذشت اولیای دم از مرگ حتمی نجات یافتند.
حجت‌الاسلام مصطفی توانی روز یکشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، با تأکید بر مزایای معنوی بخشش، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۲ نیز تعداد هزار و ۴۹۳ نفر با تلاش اعضا شورای حل اختلاف فارس از زندان آزاد شدند.
وی با بیان اینکه در دومین دوره ارزیابی تعالی حل اختلاف کشور، عملکرد استان فارس توسط نهادهای ملی بررسی و برای سومین سال پیاپی مجموعه توسعه حل اختلاف استان فارس حائز رتبه اول در کشور شد، اظهار کرد: ۳۰۰ هیئت صلح از ابتدای سال ۱۴۰۱ در استان فارس در امر صلح و سازش فعالیت می‌کنند که میزان مصالحه پرونده‌های ارجاع شده به هیئت‌های صلح استان حدود ۵۰ درصد است.
رئیس توسعه حل اختلاف استان فارس گفت: در هشت‌ماهه سال جاری تعداد ۲۱۱هزار و ۵۷۸ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف فارس وارد شده که ۲۱۰هزار و ۶۸۴ فقره آن مختومه شده است.
وی اضافه کرد: در هشت‌ماهه سال جاری تعداد ۹هزار و ۴۶۱ فقره پرونده به هیئت‌های صلح ارجاع شده که حدود ۵۰ درصد به مصالحه ختم شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی