[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

لیگ فوتسال نوجوانان شیراز نتیجه جالب در نبرد ته‌جدولی‌ها، روزنامه شیراز نوین

لیگ دسته سوم کشور
چهارمین پیروزی زاگرس جنوبی
به گزارش شیرازنوین، فوتبالیست‌های نفت و گاز زاگرس جنوبی نماینده فارس و شیراز در لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران به چهارمین پیروزی خود دست پیدا کردند.
در هفته ششم این رقابت‌ها تیم فوتبال نفت و گاز زاگرس جنوبی میزبان شاهین کیش بود و سه بر یک به پیروزی دست یافت.
نخستین دقیقه مسابقه با فوتبالیست‌های کیش با نخستین حمله زاگرس جنوبی و نخستین گل این تیم همراه شد. با ارسال مهدی کاظمی، دروازه‌بان زاگرس، توپ تا یک متری محوطه جریمه شاهین کیش آمد و با ضربه دیدنی علی‌رضا یوسف پور به تور دروازه کیشی‌ها چسبید. زاگرس جنوبی ۱۵ دقیقه بعد صاحب ضربه پنالتی شد و با ضربه محمد قاسمی دو بر صفر جلو افتاد. 
دومین پنالتی بازی نصیب یاران کیش شد و توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.
کار به نیمه دوم رسید و تا دقیقه ۸۰ گلی رد و بدل نشد تا اینکه سومین پنالتی بازی در دقیقه ۸۰ نصیب زاگرسی‌ها شد و سومین گل آنها با ضربه فرشاد بیابانی به دست آمد.
زاگرسی‌ها با هدایت صادق کرمی(سرمربی) و محمد علیپور(مربی)، سرپرستی فرهاد الیاسی با این نفرات: مهدی کاظمی، علی‌رضا یوسف پور، محمدرضا قاسمی، محسن یاری، سید مجتبی موسوی، احمد راهرو، مهدی کاظمی، محمد قاسمی، محمد رحیمی، فرشاد بیابانی، یاشار روشن قیاسی، مهدی کاظمی و مهدی بیات در ترکیب اصلی و ابوالفضل ایزدی و امیر مسعودی در ترکیب ذخیره به میدان آمدند.
شاگردان صادق کرمی اکنون با ۱۴ امتیاز تیم بدون باخت و صدرنشین گروه ششم لیگ هستند.

حضور پُررنگ داوران اسکواش فارس در یزدجونیور

به گزارش شیرازنوین، اسکواش فارس معمولاً در مسابقات کشوری هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در مسابقات اخیر یزدجونیور نیز علاوه بر تعداد زیادی شرکت‌کننده و کسب پنج مدال، چندین نفر هم به‌عنوان داور و عوامل برگزاری از استان فارس حضور داشتند. فاطمه رحیمی، مرجان کریمی، نیلوفر گنجی پور و حسین دیهیمی، داورانی بودند که از استان فارس در اسکواش یزدجونیور قضاوت کردند. ضمن اینکه نگاره پورصالحی از شیراز نیز به‌عنوان ناظر فدراسیون حضور داشت. ناظر و ارزیاب کمیته داوران هم مهدی مختاری، رئیس شیرازی کمیته داوران فدراسیون اسکواش بود.


لیگ فوتسال نوجوانان شیراز
نتیجه جالب در نبرد ته‌جدولی‌ها
شیرازنوین- گروه ورزش:
رقابت‌های فوتسال نوجوانان شیراز با دو بازی پیگیری شد و تیم‌های سرخ‌پوشان و آرند ارژن موفق به کسب پیروزی شدند. 
در جدال تیم‌های ته‌جدولی، تیم سرخ‌پوشان که تمامی ۴ بازی قبلی خود را پشت سر گذاشته بود، برابر وصال ۲ امتیازی قرار گرفت و با نتیجه قاطع شش بر یک، حریف خود را در هم شکست؛ بدین‌ترتیب، جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی عوض شد.
در دیگر دیدار این هفته، دو تیم آرند ارژن و آراد که هر دو 4 امتیازی بودند، برابر یکدیگر قرار گرفتند که آرند با نتیجه یک بر صفر رقیب خود را شکست داد و با 7 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفت.
در جدول رده‌بندی، تیم فرهنگ مقتدرانه با 9 امتیاز از سه بازی، 14 گل زده و تنها یک گل خورده، صدرنشین و بهارستان با 7 امتیاز، دوم است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی