[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

گیلک‌ها دوباره در تیررس یاران ستار، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش:
بعد از یک ماه، دوباره یک تیم گیلانی به شیراز آمده تا برابر شاگردان ستار زارع صف‌آرایی کند. نارنجی‌پوشان شیرازی می‌خواهند پیروزی مقابل داماش را امروز هم تکرار کنند تا دوباره به جمع مدعیان نزدیک شوند.
در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم شهر راز شیراز امروز در ورزشگاه حافظیه میزبان شهرداری آستارا خواهد بود.
شهر راز نتوانست روند هفته‌های ابتدایی خود را خوب ادامه بدهد و در پنج بازی اخیر خود، تنها پنج امتیاز به دست آورده است. شاگردان ستار زارع حالا با 21 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند که باز هم جایگاه خوبی برای این تیم نوپا محسوب می‌شود.
در سوی مقابل، تیم شهرداری آستارا در 5 بازی اخیر خود 7 امتیاز کسب کرده و با این وجود تیم چهاردهم جدول است، اما نکته جالب این است که با وجود 7 پله فاصله بین این دو تیم، فاصله امتیازی آنها تنها 3 امتیاز است و این یعنی روی کاغذ، شهرداری این شانس را دارد که همین امروز از شهر راز در جدول رده‌بندی پیشی بگیرد! هرچند چنین چیزی مستلزم پیروزی گیلانی‌ها با سه گل اختلاف؛ آن‌هم در شیراز است و بسیار بعید به نظر می‌رسد.
آخرین پیروزی شهر راز هم در شیراز مقابل یک تیم گیلانی به دست آمده و ستار زارع امیدوار است که با تکرار این اتفاق با 24 امتیاز به استقبال هفته پایانی نیم‌فصل برود.
ضمن اینکه قرعه تیم شهر راز در رقابت‌های جام حذفی نیز، دیروز(دوشنبه) اعلام شد و این تیم باید به مصاف یک تیم کاملاً گمنام برود. «ساوالان یردم» تیمی از مشگین‌شهر استان اردبیل است که در هفته اول دی‌ماه به مصاف شهر راز خواهد رفت.
مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی عصر دوشنبه به صورت وبینار(آنلاین) برگزار شد؛ در ابتدای این مراسم امیرحسین روشنک، مسئول مسابقات جام حذفی کشور در خصوص راه‌یابی ۱۷ تیم صعودکننده به این مرحله توضیحاتی ارائه داد، سپس به محرومیت سه تیم لیگ دسته‌اولی اشاره و بار دیگر اعلام کرد‌ که تیم‌های خیبر خرم‌آباد، داماش گیلان و شهرداری آستارا به دلیل انصراف از مسابقات جام حذفی فصل گذشته از حضور در مسابقات این فصل محروم هستند.
پس از صحبت‌ها و توضیحات مسئول مسابقات جام حذفی کشور فرآیند قرعه‌کشی مرحله سوم با همراهی امیرحسین فراهانی و بهنام محمودزاده انجام شد.
براساس قرعه‌کشی انجام‌شده، مسابقات این مرحله به شرح زیر خواهد بود:
شناورسازی قشم - شهدای بابلسر، خوشه طلایی ساوه - چوکای تالش، کیان‌سام(شهدای ساری) - نیکا پارس چالوس، نیروی زمینی تهران - مس شهر بابک، نفت و گاز گچساران - آورین خوی، 
آبی‌پوشان ملاثانی - ابوذر کنگان، ستارگان بهمن جوان تهران - نفت مسجدسلیمان، مس سونگون ورزقان - کیای شاهرود، چادرملو اردکان - آریو اسلامشهر، پارس جنوبی جم - اسپاد تهران، نود ارومیه - سپنا تربت حیدریه، مس کرمان - دریای کاسپین بابل، سایپا تهران - آینده‌سازان اردبیل، فجر شهید سپاسی - مهرگان دره شهر ایلام، شهر راز شیراز - ساوالان یردم مشگین‌شهر، آکادمی کیای تهران - شاهین بندر عامری.
روشنک در پایان قرعه‌کشی تأکید کرد که انصراف هر تیمی از ادامه مسابقات ضمن اینکه جریمه سنگین مالی را برای آن تیم در پی خواهد داشت، طبق آیین‌نامه مسابقات موجب محرومیت حضور یک‌ساله آن تیم در مسابقات فصل آینده خواهد شد.
با اعلام مسئول مسابقات جام حذفی کشور، مسابقات مرحله سوم روزهای هفتم و هشتم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی