[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیران را بدون واهمه نقد کنید ، روزنامه شیراز نوین

معاون استاندار فارس گفت : مردم باید مسئولان را نقد کرده و از آن‌ها مطالبه‌گری کنند و در مقابل مسئولان هم باید با دقت، عالمانه و صادقانه پاسخ‌گوی مردم باشند و این تکلیف آن‌ها است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی در دیدار با فعالان و گروه‌های مردمی شهرستان کوار افزود: طی سال‌های اخیر، گروه‌های مردمی و جهادی در عرصه‌های مختلف رشد یافته‌ و به بلوغ رسیده‌اند و دولت مردمی باور اصلی خود را بر استفاده از ظرفیت مردم و گروه‌های مردمی و جهادی در جهت پیشرفت کشور قرار داده است.
وی ادامه داد: دولت تلاش می‌کوشد که با ساختارسازی و بسترسازی، زمینه ورود مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و به‌ویژه اقصادی و اجتماعی را فراهم کند.
او اظهار کرد: امروز مسئولان باید بپذیرند که پاسخ‌گوی سؤالات و مطالبه‌گری گروه‌های مردمی و جهادی باشند و از طرفی گروه‌های مردمی و جهادی هم باید با دانش افزایی و مهارت افزایی بتوانند مسائل جامعه را به شکل مسأله محور و تخصصی دنبال کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مسئولان باید ظرفیت‌های خود را در مقابل سؤالات و نقد مردم و گروه‌های مردمی و جهادی بالا ببرند و هیج مسئولی نباید به خود اجازه دهد که در مقابل سؤال و مطالبه‌گیری تخصصی ، منطقی و دقیق مردم و گروه‌های جهادی موضع‌گیری کرده یا عصبانی شود.
قزل‌سفلی افزود: یکی از بحث‌هایی که در این مسیر به‌عنوان یک گفتمان در جهت تحقق گفتمان اصلی دولت که مردم‌گرایی است دنبال می‌شود فراهم کردن شرایط برای نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی و جهادی در مسیر پیشرفت است و مسئولان امر باید توجه کنند که بدون مشارکت و حضور مردم و گروه‌های جهادی کارها آن‌گونه که باید پیش نخواهد رفت.
وی افزود: از گروه‌های مردمی و جهادی هم این انتظار می‌رود که راجع به مباحثی که مطرح می‌کنند تأمل کنند و نیز ما وظیفه داریم مطالبات مردم را بشنویم و آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها و مسیر حرکت خود دخالت دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی