[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس فارس، روزنامه شیراز نوین

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس فارس
توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی در آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز آغاز شد. رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز، حسنعلی محمدی در آیین استانی اغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان در دبستان بصیرت روستای گچی شیراز گفت: پیش‌بینی می‌شود ۵۰۹ هزار دانش‌آموز ابتدایی مدارس دولتی استان از شیر رایگان بهره‌مند شوند. رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش وپرورش فارس گفت: شیر رایگان در هفته، دو‌ نوبت، در مجموع۵۲ نوبت و تا پایان سال تحصیلی در مدارس ابتدایی دولتی استان توزیع خواهد شد.
محمدی گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی از جمله: استانداری، جهاد کشاورزی، دیوان محاسبات، بازرسی استان، صدا وسیما، علوم‌پزشکی، اداره کل استاندارد و شرکت‌های تولید شیر مستقر در استان برای تحقق این طرح بزرگ همکاری و مساعدت فراوان داشته‌اند. سید عبدالصمد موسوی، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز نیز با دختران دانش‌آموز مدرسه بصیرت، از فضایل و ویژگی‌های اخلاقی حضرت فاطمه(س) سخن گفت و از دانش‌آموزان خواست تحقیق کنند و از ایشان به‌عنوان الگو استفاده کنند. او در ادامه با اشاره به سخن حضرت علی(ع) که می‌فرماید: خدایا مرا قوی کن تا بتوانم به تو خدمت کنم اضافه کرد: دانش‌آموزان برای سلامت و قوی شدن نیاز به تغذیه خوب دارند که نماد تغذیه سالم شیر است. هدف ما، فرهنگ‌سازی مصرف شیر برای تقویت سلامت جسم دانش‌آموزان است.
این برنامه در مدرسه بصیرت روستای گچی شیراز به همت آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز برگزار شد و با برنامه‌های مختلفی از جمله: ادای احترام به مقام دانش‌آموزان شهید، برپایی موکب ویژه شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها سعدی‌خوانی و سرود‌خوانی همراه بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی