[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور سازمان فاوا شهرداری شیراز در نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز در این نمایشگاه گفت: این سازمان با ارائه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و مرکز نوآوری در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات و شهر هوشمند حاضر شده است. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، نوزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و موبایل در کنار ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند، امنیت و دوربین‌های مداربسته و همچنین نمایشگاه تخصصی با ملزومات رمز ارز و بلاکچین از ۲۱ تا ۲۴ آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی استان فارس برگزار شد.
این نمایشگاه در ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی درحال برگزاری است که نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است.
 رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز در این نمایشگاه گفت: این سازمان با ارائه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و مرکز نوآوری در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات و شهر هوشمند حاضر شده است. حجت رئیسی با بیان این‌که شهرداری شیراز، ۳۵۵ خدمت مختلف را به شهروندان ارائه می‌دهد، تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز به‌منظور الکترونیکی و مجازی کردن خدمات شهرداری در حال فعالیت است. وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوعات دانش‌بنیان در برهه کنونی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری شهرداری شیراز اقدام به راه‌ندازی مرکز نوآوری و فناوری کرده تا بتواند از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور در زمینه مدیریت شهری به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
رئیس سازمان فاوا شهرداری شیراز با ذکر این‌که تاکنون سامانه‌ها و نرم‌افزارهای گوناگونی برای خدمات شهرداری در اختیار شهروندان قرار گرفته است، بیان داشت: تلاش داریم تا ضمن تسهیل در ارائه خدمات با بهترین کیفیت، میزان حضور شهروندان در مناطق برای امور مربوطه را کاهش دهیم.
 رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با معرفی سامانه جامع سرو گفت: سرو شیراز، درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی به شهروندان در بستر وب و اپلیکیشن است.
وی بیان کرد: در سامانه سرو شیراز خدمات ویژه‌ای همچون توسعه خدمات نقشه، توسعه راهنمای بیش از ۵۰ خدمت شهروندی، استعلام و پرداخت عوارض نوسازی، درخت یاری جهت حفظ و نگهداری از فضای سبز و خدمات حوزه حمل‌ونقل ریلی از جمله مسیریابی و زمان‌بندی قطار شهری در کنار حساب شهروندی، ثبت درخواست در ارتباطات مردمی ۱۳۷، نظرسنجی شهروندی، نرخ‌نامه کالاهای شهروندی، اطلاع‌رسانی درخصوص شاخص‌های آلودگی هوای شهر شیراز و استعلام و پرداخت عوارض خودرو به شهروندان عزیز شیرازی ارائه می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی