[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دوران بازنشستگی دوران انزوا نیست، روزنامه شیراز نوین

علیرضا فلاحی نصرآبادی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کشور، ضمن بازدید از کانون بازنشستگان بنیاد استان فارس و اهدای لوح تقدیر، از مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن فارس تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، فلاحی در این بازدید از طرف کلانتری رئیس کانون بازنشستگان فارس از حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس، حجت‌الاسلام سید علی نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه فارس و برومند معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان در راستای اهمیت دادن به جایگاه بازنشستگان و اعطای تسهیلات بدون بهره در سال جاری به بازنشستگان تقدیر کرد.
فلاحی در ادامه به اهمیت وجود بازنشستگان اشاره کرد و آنها را با کوله‌باری از دانش و تجربه گنجینه ارزشمندی برای ترسیم خط حرکت بنیاد مسکن و اجرای فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی دانست.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس با اشاره به اینکه ارج نهادن به بازنشستگان از جمله عوامل موفقیت هر سازمانی است، شرط داشتن جامعه‌ای مطلوب را قدرشناسی از بازنشستگان و برآورده کردن نیازهای مادی و معنوی آنها در کنار هم دانست.
این مقام مسئول درادامه با اشاره به مأموریت‌های عمران روستایی بنیاد مسکن افزود: دوران بازنشستگی، دوران انزوا و خانه‌نشینی محسوب نمی‌شود؛ بلکه دوران بالندگی و افتخار و استفاده از تجربیات است. تجربه بازنشستگان میراث ارزشمندی برای جامعه است و استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای تسریع در توسعه و پیشرفت استان است. 
فلاحی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی نیز باید بازنشستگان را موردتوجه قرار دهند و زمینه بهره‌مندی از تجارب ارزنده این قشر عزیز را به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان فراهم کنند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی