[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

حضور سازمان اوج با ۸ مستند در سینماحقیقت، روزنامه شیراز نوین

سازمان هنری رسانه‌ای اوج با ۸ فیلم در بخش‌های مختلف هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور دارد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، با اعلام آثار راه‌یافته به هفدهمین جشنواره سینماحقیقت، سازمان هنری رسانه‌ای اوج با ۸ فیلم در بخش‌های مختلف این دوره حضور دارد.
«آقای خاص»، «آخرین خداحافظی»، «آذرآبادگان»، «اسلحه مادری»، «آخرین زنگی زمانه»، «کُر کوهستان»، «همسفر» و «می‌مات» ۸ مستند سازمان اوج هستند که در این دوره رونمایی خواهند شد.
«آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی با موضوع زندگی حرفه‌ای محمد بنا در اوما فیلم تولید شده و فرزاد حسنی روای آن است.
«آخرین خداحافظی» به کارگردانی احسان صبوری با موضوع حسرت یک مادر شهید در بدرقه فرزندش به جبهه است.
«آذرآبادگان» به کارگردانی حامد کلجه‌ای که در خانه مستند تولید شده است، مستندی پژوهشی درباره تاریخ معاصر است که به موضوع تمامیت ارضی ایران می‌پردازد.
«اسلحه مادری» به کارگردانی سیده زهرا موسوی داستان زنی شجاعی است که در هنگامه مبارزه همسر و فرزند شهیدش با اشرار مسلح از خانه و روستای خود دفاع می‌کند.
«آخرین زنگی زمانه» به کارگردانی مهرداد خاکی درباره زندگی پهلوان حسن رزاز و تاریخ ورزش پهلوانی در ایران است که در اوما فیلم تهیه و تولید شده است.
«کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اوسیوند که در مرکز هنری دیما تولید شده، روایتی از فراز و نشیب زندگی عشایر چهار محال و بختیاری است.
«همسفر» به کارگردانی محمدحسین حیدری نگاهی به زندگی جهادی حاج عبدالله والی و نقش او در راه‌اندازی اردوهای جهادی در کشور است؛ این مستند در خانه مستند به تولید رسیده است.
«می‌مات» به کارگردانی محمدعلی رخشانی داستان مبارزه زنی بلوچ به نام گل بی‌بی است که با استعمارگران انگلیسی در خلال جنگ جهانی اول مبارزه می‌کند؛ «می‌مات» محصول خانه مستند است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی