[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کار کردن با جوان ۱۷ساله هزینه دارد ، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
سرمربی تیم لیگ برتری شیراز، از کار سخت تیمش برای بقا در میان تیم‌های پرمهره بسکتبال کشور می‌گوید.
نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال، سه هفته متوالی در شیراز میزبان سه تیم برتر جدول حال حاضر مسابقات خواهد بود.
تیم لیموندیس شیراز پنجشنبه 29 آذرماه به مصاف طبیعت تهران می‌رود؛ تیمی که هم‌اکنون در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. سپس روز پنجشنبه 7 دی‌ماه به مصاف تیم صدرنشین ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت و پنجشنبه 14 دی‌ماه نیز در اولین هفته دور برگشت میزبان شهرداری گرگان خواهد بود؛ تیمی که در حال حاضر رتبه دوم جدول رقابت‌ها را در اختیار دارد.
این تیم هفته گذشته در نهمین بازی این فصل خود، یکی از پرگل‌ترین دیدارهای مسابقات را پشت سر گذاشت؛ دیداری که نزدیک به 200 امتیاز در آن کسب شد و یکی از جذاب‌ترین مسابقات کل فصل خواهد بود. لیموندیس در ثانیه‌های پایانی مغلوب نماینده استان مازندران شد.
سرمربی لیموندیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آن بازی گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم؛ توباک یکی از بازیکنان خارجی ما بعد از دو سه هفته که مصدوم بود به تیم اضافه شد. ابتدای بازی هماهنگی زیادی نداشتیم و در نیمه اول هم اختلاف قابل‌توجهی در بازی ایجاد شد، ولی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و در کوارتر چهارم به بازی برگشتیم. فکر می‌کنم حدود چهل امتیاز کسب کردیم. در پانزده ثانیه آخر هم یک تایم اوت گرفتیم و از آن هم خوب توانستیم استفاده کرده و اختلاف سه‌امتیازی را جبران کنیم. 
محمدرضا اسلامی افزود: بازی در امتیاز 97 برابر شد و آنجا بود که تیم مقابل تایم‌اوت گرفت و در شش ثانیه آخر بازیکن خارجی آنها توپ را وارد سبد کرد؛ متأسفانه علی‌رغم شایستگی که داشتیم، بازی را واگذار کردیم.
وی در خصوص تیم آورتا ساری نیز گفت: تیم مقابل هم تیم بسیار پرمهره‌ای بود و بازیکنان خارجی باکیفیتی هم داشت؛ تیمی که هفته گذشته تیم طبیعت را در تهران شکست داده بود. قبلاً هم به شما گفتم که بالاخره کار کردن با جوان هفده‌س و هجده‌ساله، یک تاوان‌ها و هزینه‌هایی هم دارد، ولی خب با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، چاره‌ای جز استفاده از همین بازیکن‌های جوان نداشتیم و امیدواریم که این بچه‌ها زودتر به مرز پختگی برسند.
اسلامی با بیان اینکه لیگ امسال خیلی لیگ سختی است، اظهار کرد: امسال همه تیم‌ها کیفیت خوبی دارند و بازیکنان خارجی خوبی وارد لیگ شده‌اند؛ این مسئله به کیفیت لیگ کمک زیادی کرده است و ما هم خوشحالیم. ممکن است به ما فشار بیاید و تیم‌هایی که سطح بودجه پایین‌تری دارند، مظلوم واقع شوند، اما من به‌عنوان یک مربی دوست دارم چنین چالشی را برای پیشرفت خودم و مجموعه تیم، تجربه کنم.
سرمربی لیموندیس ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند از این لیگ پُرچالش و پُربرخورد به سلامت عبور کرده، ابتدا جایگاهش را برای فصل بعد حفظ کند و نیم‌نگاهی هم به رسیدن به پلی‌آف داشته باشد.
محمدرضا اسلامی گفت: ما برای رقبا تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و خیلی خوب بازی می‌کنیم. تنها مشکلمان ضعف تجربه است و آسیب‌دیدگی‌های زیادی هم که نصیب بچه‌هایمان شده است، باعث شد تا فشار زیادی به سایر نفرات ما وارد شود؛ متأسفانه هر هفته یکی دو مصدوم داشت‌هایم.
سرمربی سابق تیم مس کرمان در خصوص بازی‌های آینده این تیم نیز گفت: روز پنج‌شنبه با طبیعت مسابقه داریم و پس از آن هم با دو تیم مدعی دیگر بازی ‌می‌کنیم؛ یعنی در سه هفته متوالی باید با سه تیم اول مسابقات در شیراز بازی کنیم. بازی‌های سختی که باید در هفته‌های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت برگزار کنیم و سعی کنیم رتبه‌مان را در جدول حفظ کرده و حتی بهبود ببخشیم.
گفتنی است در جدول رده‌بندی رقابت‌ها تیم لیموندیس شیراز با کسب 12 امتیاز از 9 بازی در رده دهم جدول قرار دارد. رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با حضور 12 تیم برگزار می‌شود و در پایان، تیم‌های یازدهم و دوازدهم به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی