[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۱۱۸ مدرسه فارس به هنرستان تبدیل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

۱۱۸ مدرسه فارس به هنرستان تبدیل می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از شکل‌گیری ستاد توسعه متوازن در این اداره کل خبر داد و گفت: مقرر شد هر منطقه آموزشی ۲ واحد از آموزشگاه‌های دارای شرایط خود را به هنرستان فنی و حرفه‌ای تبدیل کنند.به گزارش ایرنا، محمد خلیل عسکری عصر سه‌شنبه در نشست رؤسای ادارات آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: رویکرد تقویت آموزش‌های مهارتی در آموزش و پرورش فارس، با استفاده از ظرفیت‌های موجود دنبال می‌شود.وی با اشاره به نیازمندی فارس در توسعه هنرستان‌ها، افزود: با هدف توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، از هر ناحیه ۲ مدرسه دارای شرایط برای اختصاص به امر معین می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اذعان کرد: سال تحصیلی جاری با مشکلاتی در زمینه تأمین نیروی انسانی آغاز شد، اما با همت همه بخش‌ها این مشکل رفع شد. وی ادامه داد: همه فرصت‌هایی که می‌تواند فارس را در قله نگه دارد و آن را ارتقا بخشد، در «اتاق وضعیت» آموزش و پرورش استان پیگیری می‌شود و ادارات شهرستان‌ها نیز برای می‌توانند در مسیر ارتقای کیفیت و پیشرفت فارس، آتش به اختیار عمل کنند.
عسکری گفت: برپایی امتحانات یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش فارس در سال تحصیلی جاری است که برای برپایی هرچه بهتر آن «اتاق وضعیت» با موضوع امتحانات تشکیل می‌شود و نحوه برگزاری امتحانات هر شهرستان بررسی، پیگیری و راهکارهایی به آن شهرستان ارائه می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی