[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فروش «سلفی با رستم» از مرز یک میلیارد تومان گذشت، روزنامه شیراز نوین

میزان فروش فیلم سینمایی «سلفی با رستم» ساخته حسین قناعت از مرز یک میلیارد تومان عبور کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، طبق اعلام سامانه مدیریت فروش و اکران سینما(سمفا)، میزان فروش فیلم سینمایی «سلفی با رستم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین قناعت که این روزها به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است از مرز یک میلیارد تومان گذشت. پخش این فیلم به عهده شرکت رسانه فیلم‌سازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است.
حسین قناعت پیش از این سابقه ساخت آثاری همچون «دزد و پری»، «تپلی و من»، «قهرمانان کوچک» و… و همچنین سریال «دیو و ماه‌پیشونی» در شبکه نمایش خانگی را دارد.
«سلفی با رستم» که در سال ۹۸ ساخته شده بود، در سی‌وسومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد. در خلاصه داستان «سلفی با رستم» آمده است: «هلیای ۱۰ساله بدون آنکه از رازهای پدرش آگاه باشد، زندگی به ظاهر آرامی دارد، اما هنگامی که رازها بر ملا می‌شوند، زندگی‌اش را دگرگون می‌کنند».
امیرحسین صدیق، شقایق فراهانی، بازیگران کودک هلیا آهنگری و راستین عزیزپور، آناهیتا همتی، زهرا جهرمی، محمدرضا هدایتی، مرتضی زارع، رامین ناصرنصیر، عباس محبوب، امین چنارانی با هنرمندی میرطاهر مظلومی و علی استادی بازیگران این فیلم هستند. عوامل فیلم سینمایی «سلفی با رستم» عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: حسین قناعت، مجری طرح و سرمایه‌گذار: میثم آهنگری، مدیر تولید: فریبا خلیلی، مدیر فیلم‌برداری: افشین علیزاده، تدوین: پریسا پروین نیا، آهنگ‌ساز: محمدمهدی گورنگی، صداگذاری و میکس: محمود موسوی‌نژاد، مدیر صدابرداری: فرهاد تبریزی، طراح گریم: جنان صدفی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، جلوه‌های ویژه بصری: صالح کشور دوست و ردا مرادی، طراح تیتراژ: سید مهدی سعیدی، دستیار اول کارگردان: جواد صالحی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا جهرمی، برنامه‌ریز: حمیدرضا ازوجی، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: پیام باورصاد احمدپور، مدیران تدارکات: اصغر بازگشا- فرهاد هواخواه و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی