[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

طرح‌های فناورانه حوزه نانو و پتروشیمی جذب می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

یکی از شتاب‌دهنده‌های صنعتی فراخوانی را برای جذب ایده و طرح‌های فناورانه حوزه‌های پلیمر، پتروشیمی و نانو فناوری منتشر کرد.
به گزارش ایسنا، شتاب‌دهنده علمی- صنعتی نانوپل، فعال در حوزه صنایع پلیمر و پتروشیمی و نانو فناوری، فراخوان جدیدی برای جذب طرح‌ها و ایده‌های فناورانه صنایع پتروشیمی، پلیمر و نانو فناوری منتشر کرده است.
این شتاب‌دهنده در فراخوان‌های قبلی، موفق به پذیرش ۸۰ طرح فناورانه اولیه شد که از میان آنها تعداد ۱۷ طرح در داوری نهایی، تأیید شدند و تعداد ۷ طرح توانسته‌اند وارد چرخه شتاب‌دهی شوند؛ همچنین تاکنون ۲ طرح موفق به جذب سرمایه شده و ۳ طرح در حال حاضر در فرآیند جذب سرمایه‌گذار هستند.
آخرین مهلت شرکت در فراخوان جدید این شتاب‌دهنده تا ۲۵ دی‌ماه امسال است. طرح‌های ارسالی جهت شرکت در این فراخوان باید در ارتباط با حوزه‌های رنگ، رزین، پوشش، چسب، نانو کاپوزیت‌های الاستومری، مستربچ‌ها و کامپاندهای نانویی باشد.
حمایت‌های ویژه شتاب‌دهنده نانوپل از طرح‌های برگزیده شامل خدمات مشاوره، منتورینگ و شبکه‌سازی، خدمات آزمایشگاهی، کارگاهی و صنعتی، خدمات سرمایه‌گذاری بذری و جذب سرمایه‌گذار عمده روی طرح‌های موفق است؛ علاوه بر این، شتاب‌دهنده نانوپل فضای کار اشتراکی و امکانات اداری و دفتری را نیز برای طرح‌های پذیرفته‌شده فراهم کرده است.
به‌نقل از ستاد نانو، طرح‌های پذیرفته‌شده نهایی، مشمول دریافت مبلغ تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات حمایت دولتی می‌شوند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی