[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یک گام بلند برای خوشبختی شیراز، روزنامه شیراز نوین

روح‌اله خوشبخت سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز شد
یک گام بلند برای خوشبختی شیراز

شهردار شیراز طی حکمی روح اله خوشبخت را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این کلان‌شهر منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی حکمی روح‌اله خوشبخت را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این کلان‌شهر منصوب کرد. شهردار شیراز در این حکم بر اجرای دقیق و به‌موقع مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر شیراز، اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و ضوابط مربوطه، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر نظافت شهر اعم از جمع‌آوری و حمل زباله و دفن و تبدیل آن، مسیل‌های شهری و هماهنگی در جهت آماده‌سازی و استفاده بهینه از آنها، همچنین نظارت بر حسن انجام امور شهر توسط مناطق شهرداری و برقراری تعامل سازنده با آنها در جهت بهبود امور، نظارت بر سد معابر عمومی و مشاغل مزاحم شهری و شناسایی محل‌های ساخت و ساز خلاف تأکید کرده است. 
برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل در خصوص مدیریت بحران شهری و تحقق شرایط ایمنی ساختمان‌ها در مقابل سوانح گوناگون (زلزله، آتش‌سوزی، سیل و ریزش)، نظارت بر گردش امور کمیسیون‌های ذی‌ربط در امور اجرایی شهر، کمیسیون ایمنی اماکن عمومی و ستادهای اجرایی خدمات شهری، نظارت بر فعالیت‌های امور بهسازی محیطی و زیباسازی شهری و شرکت در شورای مشورتی مربوطه، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در حوزه حفظ محیط‌زیست و مبارزه با آلاینده‌ها و خطرات زیست محیطی، سیاست‌گذاری و نظارت در زمنیه ایجاد و توسعه فضای سبز شهر شیراز و نظارت بر سامان‌دهی آسیب‌دیدگان اجتماعی نیز از دیگر موارد حکم روح‌اله خوشبخت در کسوت سرپرستی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز است. بر اساس این گزارش، پیش از این غلامرضا غلامی عهده‌دار این مسئولیت بود و روح‌اله خوشبخت نیز ریاست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز را بر عهده داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی