[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نسخه درخشان «پالایشگاه» را در سینما ببینید، روزنامه شیراز نوین

مهرداد خوشبخت با بیان اینکه نسخه درخشانی از «پالایشگاه» به اکران رسیده است از مخاطبان خود دعوت کرد که این فیلم را با توجه به ویژگی‌های بصری‌اش حتماً روی پرده سینما تماشا کنند.
به گزارش ایسنا، در حالی که پیش‌تر وعده اکران پاییزی فیلم «پالایشگاه» داده شده بود، سرانجام در آستانه شروع زمستان این فیلم به سینماها رسید. «پالایشگاه» تازه‌ترین ساخته مهرداد خوشبخت در چهل‌ویکمین جشنواره فجر رونمایی شد و داستان آن درباره جابه‌جایی تجهیزات و امکانات پالایشگاه آبادان به رهبری یک مهندس نفتی در زمان حصر آبادان است. 
اکران این فیلم هم‌زمان با سالگرد بازگشت پیکر شهید تندگویان از چهارشنبه ۲۹ آذرماه آغاز شده است.
نام این فیلم در جشنواره سال قبل «گل‌های باوارده» بود و خوشبخت درباره تغییر نام دوباره آن بیان کرد: از ابتدا نام فیلم «پالایشگاه» بود و در جشنواره با «گل‌های باوارده» به نمایش درآمد؛ باوارده نام محله‌ای در آبادان است، ولی از آنجا که احتمال می‌رفت این نام برای مخاطب ناآشنا باشد و تأکید موضوع فیلم بر پالایشگاه آبادان است، اسم فیلم به همان «پالایشگاه» برگشت.
او در مقطعی گفته بود، اگر کیانوش عیاری فیلم «آبادانی‌ها» را نساخته بود قطعاً اسم فیلم خود را «آبادانی‌ها» می‌گذاشت.
نمایش «پالایشگاه» در جشنواره فجر با حاشیه‌هایی همراه بود و کارگردان نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره و به گفته خودش به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات سالن پردیس ملت انتقادهایی داشت؛ به خصوص آنکه تأکید می‌کرد زحمت زیادی برای ساخت یک فیلم آبرومند کشیده شده است. او در همان زمان اعلام کرد که دست‌کم تا دو ماه پروژه درگیر کارهای فنی خواهد بود و باید چهار تا پنج ماه زمان صرف شود تا فیلم به بهترین شکل آماده شود.
خوشبخت در پاسخ به اینکه آیا الآن از نسخه آماده‌شده برای اکران راضی است، گفت: بله و به نظرم این نسخه درخشان و دیدنی شده و باید حتماً آن را در سینما دید؛ توصیه می‌کنم مردم، هم بخاطر صدا و هم تصاویر عظیم فیلم، «پالایشگاه» را در سینما ببینند.
«پالایشگاه» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و محصولی از مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و وزارت نفت روانه اکران شده است و بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی‌نیک، نادر سلیمانی و یاسین مسعودی از جمله بازیگران فیلم هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی