[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

ارائه خدمات مهندسی بدون افزایش ، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: هزینه‌های خدمات مهندسی که هر سال توسط شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی کشور اعلام می‌شود، بر اساس موازین قانونی توسط سازمان نظام‌مهندسی ساختمان دریافت می‌شود.
محمودرضا طالبان با بیان اینکه بر همین اساس، یک هیئت چهارنفره استانی بر این موضوع نظارت دارد، افزود: این هیئت متشکل از معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و شهرداری این اختیار را دارند که تا سقف ۲۵ درصد به مبالغ اعلامی از سوی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی کشور اضافه کنند. وی ادامه داد: امسال و پس از اعلام مبالغ توسط شورای مذکور، هیئت چهار نفره استانی هیچ افزایشی را اعمال نکردند و هم‌اینک نیز همان مصوبه شورای مرکزی ملاک عمل سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان فارس بوده و هیچ تخلفی در این خصوص مشاهده نشده است. مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در صورتی که هریک از شهروندان نسبت به نحوه عمل سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان در این خصوص شکایتی دارند، می‌توانند با دلایل و مستندات خود به اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی فارس مراجعه کرده و نسبت به ثبت شکایات و تخلفات نظام‌مهندسی اقدام کنند.
طالبان افزود: این اداره کل قطعاً به وظایف قانونی خود عمل می‌کند و شکایت‌های واصله را در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار داده و نتیجه را به استحضار شاکیان خواهد رساند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی