[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

میز خدمت، امکانی برای گفت‌وگوی بی‌واسطه با مسئولان، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در دوازدهمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان، مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد و به گفته دانشجویان، فرصت خوبی را برای دیدار چهره به چهره با مسئولان ارشد استان و پاسخ‌گویی بی‌واسطه به مطالبات آنها فراهم کرده است.
استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس گفت: میز خدمت جوانان و دانشجویان از آذرماه پارسال تاکنون به صورت مستمر در آخرین پنجشنبه یا جمعه هر ماه برگزار و در هر میز خدمت درخواست‌های حدود ۵۰ نفر از دانشجویان و جوانان استان بررسی و پیگیری می‌شود. دکتر محمدهادی ایمانیه افزود: مهم‌ترین درخواست و مشکلات مطرح شده در این دیدار‌ها، مربوط به اشتغال پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، تسهیلات، تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات تولیدی جوانان، تأمین مسکن و همچنین انتقال دانشجویی بوده است.
وی افزود: با توجه به فراهم بودن شرایط و زیرساخت‌های لازم برای اشتغال جوانان در بخش‌های تولیدی و صنعتی استان، به مراجعه‌کنندگان توصیه می‌کنم که تمرکز خود را از کار دفتری به کار‌هایی که منجر به تولید و رونق اقتصادی استان می‌شود، معطوف کنند. 
همچنین مدیرکل و معاونین ثبت احوال استان فارس در آستانه روز ملی ثبت احوال، در حرم مطهر شاهچراغ(ع) میز خدمتی برای رسیدگی به درخواست‌های مردم برپا کرده در این میز به درخواست‌های مردم پاسخ‌گو بودند. هاشمی مدیرکل ثبت احوال استان فارس گفت: در این میز خدمت به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان در زمینه شناسنامه، کارت هوشمند ملی، تغییر نام و نام خانوادگی و دیگر درخواست‌ها رسیدگی شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی