[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دیدار یلدایی مدیر پرستاری دانشگاه با پرستاران بیمارستان علی‌اصغر(ع)، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال و آیین کهن شب یلدا، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با پرستاران بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر پرستاری دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ جامعه پرستاری در راستای ارائه خدمات به مردم، گفت: جامعه پرستاری همواره نشان داده‌اند که با صبر، حوصله، فداکاری، ازخودگذشتگی و ایثار، در کنار مردم و بیماران هستند.
«راضیه راسخ» با اعلام اینکه بیش از بیست‌هزار پرستار در استان فارس به مردم، خدمات موردنیاز پرستاری ارائه می‌کنند، افزود: افزایش شاخص‌های ارتقای پرستاری، برگزاری دوره‌های توانمندسازی و حل دغدغه‌ها و چالش‌های جامعه پرستاری از اولویت‌های مدیریت پرستاری دانشگاه است.
او یادآور شد: پرستاران در تمامی برهه‌ها و بحران‌ها از گذشته تاکنون، با عشق و علاقه در راه خدمت به مردم و جهاد در راه سلامت، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و بسیار خوش درخشیدند.
در این دیدار که هم‌زمان با شب یلدا، شامگاه پنجشنبه سی‌ام آذر 1402 انجام شد، پرستاران بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع)، دغدغه‌های خود را با مدیر پرستاری دانشگاه در میان گذاشتند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی