[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تهیه سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ در دست اقدام است، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز با تصریح بر این موضوع که راه‌های دسترسی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)‌ باید هرچه سریع‌تر نهایی شود، گفت: تهیه سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ در دست اقدام است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه‌ای مشترک با تولیت حرم حضرت شاهچراغ(ع) گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز ارائه کرد. 
وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری شیراز در حوزه‌های مختلف، افزود: خوشبختانه هیچ پروژه تعطیل و نیمه‌تعطیلی در شهرداری این کلان‌شهر نداریم. شهردار شیراز با تأکید بر اینکه هدف ما خدمت به مردم است، عنوان کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری ماهیت خود را با خدمت‌رسانی به مردم به دست می‌آورند.
اسدی همچنین عنوان کرد: با جهش آسفالت در تلاشیم که هیچ خیابان و کوچه خاکی در شیراز تا یک و نیم ساله آینده نداشته باشیم. 
وی همچنین با بیان اینکه شهرداری شیراز اقدامات بسیار خوبی در موضوع امیدآفرینی به مناسبت دهه فجر در دستور کار دارد، افزود: حجم کار عمرانی در شهرداری شیراز بی‌سابقه است.
شهردار شیراز ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز نیز سند سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ در حال تدوین است.
اسدی همچنین از کسب موفقیت‌های مختلف توسط شهرداری شیراز در حوزه‌های مختلف از جمله تقدیر از شهرداری این کلان‌شهر به‌عنوان شهرداری برتر در سطح ملی به مناسبت هفته حمل‌ونقل، خبر داد.
وی افزود: در جهش عمرانی نیز در حوزه‌های مختلف ورود کردیم. این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین با تأکید بر این موضوع که وضعیت اطراف حرم حضرت شاهچراغ(ع)‌ به عنوان یک مرکز گردشگری مذهبی باید بهتر و بهسازی شود، گفت: روش‌های قانونی سخت‌گیرانه باید در راستای بهسازی بافت فرسوده اصلاح و بازنگری شود.
شهردار شیراز همچنین با تصریح بر این موضوع که راه‌های دسترسی به حرم مطهر باید هرچه سریع‌تر نهایی شود، گفت: تهیه سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ نیز در دست اقدام است.
اسدی عنوان کرد: در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی، میز خدمت در نمازجمعه، مساجد و حوزه‌های مختلف شهرداری، ۱۳۷ و ملاقات‌های مردمی به صورت هفتگی پیش‌بینی شده تا مردم درخواست و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی