[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهنام تشکر ، منوچهر والی‌زاده ، شقایق فراهانی و ... روی صحنه‌اند، روزنامه شیراز نوین

با شروع زمستان، صحنه‌های تئاتر با حضور برخی از بازیگران شناخته‌شده، گرمای بیشتری پیدا می‌کند.
به گزارش ایسنا، این روزها بازیگرانی همچون شقایق فراهانی، بهنام تشکر، کورش سلیمانی، رامین ناصرنصیر، سعید چنگیزیان، آتش تقی‌پور و ... از جمله چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند در تماشاخانه‌های گوناگون روی صحنه می‌روند.
تالار فرهنگ که بیش از ۴۰ سال است شاهد اجرای هیچ نمایشی نبوده با اجرای نمایش «جنون محض» به کارگردانی علی‌رضا کوشک جلالی، بار دیگر میزبانی یک اثر نمایشی را تجربه می‌کند.
این نمایش که متن آن نوشته مایکل فرین است، با بازی بازیگرانی همچون شقایق فراهانی، سعید چنیگزیان، خاطره اسدی، سام کبودوند و ... هر شب ساعت ۱۹ و سی و به مدت ۱۲۰ دقیقه اجرا می‌شود.
 تماشاخانه ایرانشهر این روزها شاهد حضور بازیگرانی همچون کورش سلیمانی، بهنام تشکر، رامین ناصرنصیر است که هر سه در نمایش «توافق نامه» به کارگردانی کورش سلیمانی روی صحنه می‌رود.
این نمایش از جمله آثاری است که به تازگی اجرای خود را در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی آغاز کرده است.
این نمایش درباره یک بازیگر و نمایشنامه‌نویس ناموفق است که با ورود فرد سومی که برای امضای توافق‌نامه‌ای نزد آن دو می‌آید، بخشی از روابط اجتماعی خود را برملا می‌کنند.
این نمایش نوشته فیلیپ کلودل است که هر شب ساعت ۲۰ و به مدت ۷۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.
در تالار استاد سمندریان نیز بازیگری همچون بهنام شرفی با نمایش «خانم آقای جرج کلونی» به کارگردانی مونا صوفی روی صحنه است که هر شب ساعت ۲۰ و پانزده دقیقه به مدت یک ساعت اجرا می‌شود.
در همین تماشاخانه بازیگران دیگری همچون محمد صادق ملک، وحید نفر و رامین سیار دشتی با بازی در نمایش «همکارها» دیگر بازیگران شناخته‌شده تئاتر هستند که هر شب با کارگردانی پریسا محمدی و رأس ساعت ۱۸ در تالار سمندریان به صحنه می‌رود.
با اجرای نمایش «خبری از او نیست» به نویسندگی و کارگردانی جواد مولانیا، تعدادی دیگر از بازیگران شناخته‌شده همچون وحید آقاپور و هومن کیایی روی صحنه می‌روند. آقاپور در این نمایش در کنار همسرش، مریم داننده فرد نقش زوجی جوان را ایفا می‌کنند.
این نمایش هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۱۲۰ دقیقه در پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب اجرا دارد.
تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر هم با میزبانی نمایش فردریک نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی شاهد حضور بازیگرانی همچون حمیدرضا نعیمی، امیر کربلایی‌زاده، بهناز نازی و ... است. این نمایش هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۱۲۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.
در تالار انتظامی هم نمایش «وقتی آن‌قدری که باید همدیگر را زجر داده‌ایم» نوشته مارتین کریمپ، با کارگردانی مجتبی جدی اجرای خود را به تازگی آغاز کرده؛ از جمله بازیگران شناخته‌شده این نمایش پوریا شکیبایی است که هر شب ساعت ۱۸ و سی دقیقه با این نمایش به صحنه می‌رود.
با اجراخوانی نمایشنامه «اتللو» به کارگردانی وحید اخوان، تعدادی از دوبلوران باسابقه همچون منوچهر والی‌زاده، ناصر ممدوح و شراره حضرتی در کنار بازیگران پیشکسوتی همانند مجید جعفری و گویندگانی جوان‌تر بار دیگر به صحنه تئاتر بازگشته‌اند.
این اجراخوانی به مدت ۱۰ شب و تا هشتم دی‌ماه ادامه دارد و هر شب ساعت ۲۰ در تالار چهارسو برگزار می‌شود.
در تالار قشقایی هم نمایش «دور» به کارگردانی وحید نفر روی صحنه می‌رود و محمد هادی عطایی دیگر بازیگر شناخته‌شده تئاتر است که در این نمایش بازی می‌کند؛ این اثر نمایشی هر شب ساعت ۱۸ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.
اما آتش تقی‌پور دیگر بازیگر شناخته‌شده و قدیمی تئاتر است که این روزها با نمایش «وراث» به کارگردانی حامد برفیانی در تالار محراب به صحنه می‌رود؛ این نمایش داستان جماعتی را روایت می‌کند که منتظر رسیدن خبری هستند که این خبر به نحوی زندگی آنان را دستخوش تغییرات فراوانی می‌کند.
نمایش «وراث» هر شب ساعت ۱۸ و سی دقیقه اجرا دارد.
نمایش «تهران پاریس تهران» به کارگردانی سعید دشتی دیگر اثر نمایشی است که این روزها روی صحنه است؛ از جمله بازیگران مشهور این نمایش فرزین محدث است که هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۵۵ دقیقه در سالن ملک روی صحنه می‌رود.
همچنین از آخر این هفته محمدرضا مالکی با نمایش «لانگ‌شات» به کارگردانی خودش در تئاتر «هامون» اجرا می‌شود.
این نمایش هر روز ساعت ۱۷ به صحنه می‌رود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی