[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شتاب عمرانی تا دهه فجر ۱۴۰۲، روزنامه شیراز نوین

مدیریت شهری شیراز از بخش نخست فاز دوم پروژه بزرگ‌راهی ۵۵متری جنوب شهرک حافظ که مراحل اجرایی خود را برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر سپری می‌کند، بازدید کرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پروژه بزرگ‌راهی ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ که در مجاورت این شهرک و بولوار آفرینش است، در اردیبهشت ماه فاز نخست آن به اتمام رسید و بخش اول فاز دوم، از کیلومتر یک تا ۲.۷ کلیه ماشین‌آلات و عوامل اجرایی به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام فعالیت هستند تا در دهه فجر سال جاری افتتاح و تقدیم شهروندان شیرازی شود.
در این راستا مدیریت شهری شیراز از این پروژه که مراحل اجرایی خود را برای افتتاح سپری می‌کند، بازدید کرد.
شهردار شیراز در بازدید از پروژه بزرگ‌راهی ۵۵متری جنوب شهرک حافظ اظهار کرد: افتتاح فاز دوم این پروژه از کیلومتر یک تا ۲.۷ که محل اتصال به بلوار آفرینش است، در دهه فجر در دستور کار است.
وی با اشاره به اقدام عمرانی شاخصی که در اجرای این پروژه در حال انجام است، از معاونت فنی و عمرانی و پیمانکار پروژه قدردانی کرد و افزود: اجرای مجدد عملیات عمرانی پروژه ۵۵متری جنوب شهرک حافظ طی یک‌ساله گذشته با همت مضاعف مجموعه معاونت فنی و عمرانی آغاز شده است و با همدلی و اهتمام ویژه پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا در حال اجراست.
اسدی خاطرنشان کرد: تا کیلومتر یک در اردیبهشت سال جاری افتتاح شده و تا کیلومتر ۲.۷ آن که در مجاورت پل آفرینش است، تأثیرگذاری بسیاری برای تسهیل در تردد دارد. این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز اضافه کرد: این پروژه دارای معارض بسیار زیادی بود، اما با مشارکت و تعامل همه مدیران بخش‌های مختلف مجموعه مدیریت شهری کار به خوبی پیش رفت و امروز به این نقطه رسید.
شهردار شیراز با اشاره به راه‌اندازی نوبت شب در اجرای پروژه‌های عمرانی و پیشرفت فیزیکی قابل توجه این پروژه، اظهار امیدواری کرد که پروژه ۵۵متری جنوب شهرک حافظ در دهه فجر با حضور وزیر کشور افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.
برنامه زمان‌بندی پروژه به‌صورت روزانه توسط مشاور و کارفرما بازبینی شود
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: این پروژه با زمان‌بندی بسیار خوب در حال اجراست و باید مسائل فنی نیز به‌خوبی پیش رود.
رضا محمدیان همچنین از اقدامات شهردار منطقه ۱۰ در پیشبرد اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: مجموعه معاونت فنی و تیم مدیریت شهری نشان داد که توان بالایی برای اجرای پروژه‌های مختلف را دارند و می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.
این مقام عمرانی در شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: امروز باید امیدآفرینی کرد و این موضوع با تلاش و همت جمعی محقق می‌شود. وی همچنین تأکید کرد: برنامه زمان‌بندی این پروژه باید به‌صورت روزانه توسط مشاور و کارفرما بازبینی شود و مسائل آن رفع شود. رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اجرایی در منطقه ۱۰ شهرداری است. گفتنی است، اتصال غیرهم‌سطح بزرگ‌راه ۵۵متری حافظ در راستای ایجاد محور کمکی و رینگ ترافیکی جدید به موازات بولوار دکتر حسابی در راستای افزایش ایمنی و ظرفیت تردد در شبکه و کاهش مدت‌زمان سفر از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی