[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ستاره‌ای در آستانه سوختن، روزنامه شیراز نوین

اللهیار صیادمنش، پدیده جوان فوتبال ایران روزهای خوبی را در فوتبال باشگاهی انگلیس نمی‌گذراند.
به گزارش فوتبال 360، وقتی در نوجوانی کیفیتش را دیدیم همه امیدوار به روزهای روشنی برای او بودیم؛ روزهایی که خیلی زود از راه رسیدند و با پیشنهادهایی از سوپرلیگ ترکیه مواجه شد، اما بنا بر محدودیت‌ها این انتقال منتفی شد تا پرسپولیس و استقلال هر دو به دنبال جذب ستاره نوظهور سایپا باشند، تا در نهایت هواداران استقلال با جذب جوان بااستعداد آملی شادمان شوند. اتفاقات برای اللهیار رؤیایی پیش می‌رفت و او با قرار گرفتن در میان 50 استعداد برتر دنیا از نگاه مجله معتبر گاردین در سال 2018، انگیزه‌ای مضاعف گرفت و مسیر برایش هموارتر از قبل شد.
اللهیار پس از یک سال درخشش در استقلال به فنرباغچه، یکی از بزرگترین تیم‌های ترکیه رفت، اما به‌جز دو بازی، فرصت چندانی برای نمایان کردن استعدادش نیافت تا با انتقال‌هایی قرضی طی 3 سال، بازی در تیم‌های باشاک شهیر، زوریا لوهانسک اوکراین و هال سیتی را تجربه کند. انتقال آخری اما دائمی شد تا این بازیکن ملی‌پوش به‌عنوان بازیکن دائمی کارش را در هال‌سیتی دنبال کند. اوضاع برای صیادمنش در یورکشایر می‌رفت که خوب باشد، اما مصدومیتی از ناحیه همسترینگ گریبانگیرش شد تا جام جهانی را از دست بدهد و بعدتر هم با حواشی‌ روبه‌رو شد تا این روزها اوضاع تلخی را در این تیم انگلیسی تجربه کند.
تغییرات پی ‌در پی کادرفنی و بی‌ثباتی این تیم قطعاً یکی از دلایل مهم ناکامی صیادمنش در طول این سال‌ها بوده، اما دلایل مهم‌تری نیز وجود داشتند تا او را از مسیر درخشانش دور و دورتر کنند که مختصراً به شرح این دلایل می‌پردازیم: نام صیادمنش از ابتدا با حواشی انتقال به تیم های بزرگ و کوچک گره خورده بود. خبر از انتقالی بزرگ به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلستان، سرتیتر تمام روزنامه‌ها شده بود؛ درحالی که تیمی از لیگ آمریکا هم به اللهیار علاقه‌مند بود تا هم‌زمانی این دو پیشنهاد تبدیل به دردسری بزرگ شود.
باشگاه هال‌سیتی قصد داشت ستاره جوانش که پتانسیل مالی بالایی هم داشت را به آمریکا بفرستد و به نظر پیشنهاد این باشگاه برای این تیم مزایای بیشتری داشت، اما خود صیادمنش و مدیر برنامه‌اش خواهان ماندن در انگلیس و به انتقال آن تیم بزرگ که گمانه‌زنی‌ها می‌گفت آن تیم بزرگی که از آن حرف می‌زنند لیورپول است، منتقل شوند. تضاد این دو خواسته موجب شده تا هال‌سیتی به اللهیار فشار بیاورد و به عبارتی قصد تنبیه این ستاره که از دستور باشگاه سرپیچی کرده بود را داشتند.
صیادمنش در 23 بازی این فصل، فقط در 3 بازی به صورت تعویضی حضور پیدا کرده و تا به‌ حال حضور فیکس در این فصل را تجربه نکرده و با احتساب بازی دیشب 6 بازی است که حتی در لیست این تیم نیز حضور پیدا نمی‌کند تا انتقال این بازیکن در روزهای آتی قریب‌الوقوع به نظر برسد. هم‌زمان که استقلال به دنبال جلب رضایت هال‌سیتی است، فرهاد مجیدی هم به مدیران اتحاد کلبا دستور جذب او را داده تا روزهای پرخبری را برای او شاهد باشیم؛ البته همه این‌‌ها منوط به رضایت هال‌سیتی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی