[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

وارد فاز دوم مسکن ملی شدیم ، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب از پیشرفت فیزیکی 82 درصدی فاز 1 و شروع عملیات اجرایی فاز 2 نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، محمدرضا حسن‌زاده ضمن بازدید از فاز 1 و 2 نهضت ملی مسکن داراب اظهار کرد: عملیات اجرایی اسکلت فاز یک نهضت ملی مسکن که از مردادماه سال 1401 در زمینی به مساحت 17 هکتار، 169 قطعه زمین شامل ۶۸۲ واحد به این اداره محول شده، هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی 82 درصدی دارد.
حسن‌زاده اضافه کرد: تعدادی از بلوک‌های این طرح آماده تحویل موقت می‌باشد و کار در مابقی بلوک‌ها نیز ادامه دارد.
مدیر بنیاد مسکن داراب بیان کرد: مراحل اجرای تأسیسات زیربنایی گاز نیز در این طرح انجام شده و شبکه آب‌رسانی هم در دست اجرا می‌باشد و برق‌رسانی نیز از طریق ادارات در حال پیگیری است. 
حسن‌زاده بیان کرد: زمین 10 هکتاری فاز 2 که اخیراً تحویل بنیاد مسکن شده نیز شامل 352 واحد می‌باشد که در مرحله انتخاب پیمانکار و آماده‌سازی می‌باشد و به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب با برشمردن قابلیت‌های اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر شهر داراب، شهرهای فدامی، رستاق، دوبرجی و جنت‌شهر نیز در این شهرستان ظرفیت‌ اجرای طرح نهضت ملی مسکن را دارند.
به گفته حسن‌زاده، سه‌هزار و یکصد متقاضی مسکن ملی در جنت‌شهر نام‌نویسی کرده‌اند و با تأمین زمین مناسب در شهرهای یادشده طرح‌های نهضت ملی مسکن کلید می‌خورد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی