[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ماه برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم راهپیمایی حماسه ۹ دی‌ماه همراه با حمایت از مردم مظلوم غزه در ۳۷ شهرستان استان خبر داد و گفت: این مراسم در روز جمعه، ۸ دی‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان ۴ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش ‌رو بودن سالروز حماسه  ۹ دی ‌گفت: استان فارس پیشتاز و پیشگام در برگزاری مراسم راهپیمایی حماسه ۹ دی‌ماه است و امسال نیز ۸ دی (جمعه) در شیراز مراسم راهپیمایی بزرگداشت این حماسه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هفته بصیرت فرصتی برای روشنگری، بصیرت‌افزایی و تبیین توطئه‌ها و فتنه‌گری فتنه‌گران است، افزود: امسال از این فرصت برای بازخوانی فتنه‌های آمریکایی ـ صهیونیستی بهتر می‌توان استفاده کرد، زیرا جنایات و فتنه‌گری این دو رژیم خون‌خوار و جنایتکار برای جهانیان بیش از هر زمان دیگری روشن شده است.
حجت‌الاسلام ملک‌مکان تأکید کرد: بر کسی پوشیده نیست که منشأ همه فتنه‌ها آمریکا و اسرائیل و سایر دولت‌های جنایتکاری هستند که نسل‌کشی در غزه را می‌بینند و از آن حمایت می‌کنند و یا با سکوت خود مهر تأییدی بر جنایات اسرائیل می‌زنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد:‌ تمام کسانی که می‌توانند در تبیین این فتنه‌ها و جنایات روشنگری کنند، باید وارد میدان شده و روشنگری کنند.
وی شعار امسال هفته بصیرت را «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی، صهیونیستی» اعلام کرد و افزود: مردم شیراز و فارس در روز  ۸ دی‌ماه سال ۸۸ هم‌زمان با سایر استان‌های دیگر به خیابان آمده و علیه فتنه و فتنه‌گران راهپیمایی کردند، لذا طبق سنوات گذشته، مراسم امسال نیز به‌ صورت راهپیمایی، روز جمعه ۸ دی‌ماه رأس ساعت ۱۰ صبح  از میدان شهدا(شهرداری) آغاز خواهد شد.
وی مسیر راهپیمایی در شیراز را میدان شهدا، چهارراه پیروزی، خیابان ۹ دی و شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و گفت:‌ در این مراسم وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی