[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

تخریب تغییر کاربری غیرمجاز ۸۵ هزار متر مربع اراضی کشاورزی، روزنامه شیراز نوین

رمانده انتظامی گراش از تخریب تغییر کاربری 85 هزار متر اراضی کشاورزی به ارزش 170 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری پليس سرهنگ کرامت کریمی در این خصوص اظهار داشت: حفظ و حراست از بافت‌های کشاورزی از اولويت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور كار پلیس قرار دارد.
وی به دريافت خبر تغییر کاربری اراضی کشاورزی و زراعی توسط تعدادی افراد سودجو در روستاهای اطراف گراش و آغاز تحقيقات پليسی در اين زمينه اشاره و تصریح کرد: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و كارشناسان اداره جهاد کشاورزی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی گراش بیان داشت: در بازدید از این زمين‌ها مشخص شد، افرادی سودجو 85 هزار متر اراضی کشاورزی متعلق به خود را تغییر کاربری داده‌اند و به صورت غيرقانونی، دیوارکشی و محصور کرده‌‌اند. سرهنگ کریمی با بیان اینکه در این خصوص 51 حکم قضایی اجرا شد، گفت: ارزش زمین‌های تخریب‌شده برابر نظر کارشناسان 170 میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد از شهروندان خواست: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تغییر کاربری، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی