[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رؤیای خلق شگفتی نقش بر آب شد، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
در هفته یازدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال، عصر دیروز یک دیدار حساس در شیراز برگزار شد.
در این مسابقه که در سالن دانشگاه آزاد صدرا به انجام رسید، تیم لیموندیس شیراز به مصاف صدرنشین رقابت‌ها؛ ذوب آهن اصفهان رفت و در حالی که تا آخرین ثانیه‌ها از حریف خود پیش بود در نهایت بازی را واگذار کرد.
رسول معنوی، مهدی مرادی نسب، آرن داوودی، علی کاشانی، اصغر کاردوست، حسین مکاریان، مسعود سلیماتنی، دوایت بایکس، روزبه ارغوان، سیامک ترابی‌خواه و محمدرضا اکبری؛ شاگردان مهران حاتمی تیم ذوب آهن اصفهان را تشکیل می‌دادند و در سوی مقابل هم محمدرضا اسلامی این نفرات را در ترکیب لیموندیس قرار داده بود: امیرحسین نصیرایی، ایمان دلیرذهان، مصطفی رضایی، مهدی جعفری، آرش ثابتی، سروش دهقان، وحید اسلامی، جیلن بردلی، وحید دلیرذهان، دراگان توباک، محمدامین خسروی و فربد سادات نیا.
بازی در کوارتر اول پایاپای دنبال شد، اما در نهایت این لیموندیس بود که با برتری 18 بر 16 به نخستین وقت استرحت رفت.
در کوارتر دوم، بازی از این هم پایاپای‌تر شد؛ هر دو تیم در این کوارتر 22 امتیاز کسب کردند تا نماینده شیراز با برتری 40 بر 38 به رخت‌کن برود.
در کوارتر سوم، تجربه بازیکنان ذوب آهن با هدایت بهترین مربی چند فصل اخیر لیگ، باعث شد تا ذوب آهن 7 امتیاز بیشتر از لیموندیس کسب کند. 
در پایان این کوارتر، نتیجه 60 بر 55 به سود ذوب آهن روی تابلو نقش بست.
در کوارتر پایانی اما لیموندیس بهترین چهره خود را به نمایش گذاشت؛ این تیم در این کوارتر نه تنها 5 اختلاف برتری را جبران کرد، بلکه دو امتیاز هم از صدرنشین رقابت‌ها پیش افتاد.
در حالی که خلق شگفتی در یک قدمی لیموندیس بود در آخرین ثانیه‌ها یک پرتاب سه‌امتیازی توسط بازیکنان ذوب آهن همه‌چیز را عوض کرد و بازی در میان بهت و حیرت بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران شیرازی با نتیجه 78 بر 77 به سود میهمان به پایان رسید.
مانند همیشه، جیلن بردلی از لیموندیس با 27 امتیاز ستاره زمین بود و دوایت بایکس 17 امتیاز گرفت و بهترین بازیکن ذوب آهن شد. 
در مسابقات این فصل تیم ذوب آهن، فقط و فقط یک بار برابر رقبا تن به شکست داده و در 10 دیدار دیگر به پیروزی رسیده است؛ در حالی که نماینده شیراز در سه دیدار به پیروزی رسیده و باقی دیدارها را واگذار کرده است.
شاگردان اسلامی؛ به‌خصوص در برابر تیم‌های بزرگ و مدعی، عملکرد تحسین برانگیزی از خود نشان داده‌اند. این تیم چند روز پیش با اختلافی اندک بازی را به تیم سوم جدول واگذار کرده بود و در هفته نخست دور برگشت هم باید به مصاف تیم دوم جدول؛ شهرداری گرگان برود. 
در دیگر بازی‌های دیروز هم تیم‌های کاله مازندران، مهرام تهران و پالایش نفت آبادان موفق شدند تا برابر حریفان خود به پیروزی دست یابند و نیم‌فصل نخست را با برد به پایان برسانند.
آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال ایران امروز(سه‌شنبه) ساعت ۱۶:۰۰ با تقابل حساس تیم‌های مدعی طبیعت تهران و شهرداری گرگان پیگیری می‌شود که هر دو تیم از بالانشینان لیگ در نیم‌فصل نخست هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی