[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهدا برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز، گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند. 
به گزارش خبرگزاری پلیس، مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز و جمع کثیری از مردم شهیدپرور برگزار شد. در این مراسم، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمنان در دوره‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون قصد آسیب رساندن به این مرز و بوم و مردم کشور را داشته‌اند و می‌خواهند که بین مردم و شهدا فاصله بیندازند؛ ولی به مانند همیشه در این مسیر ناکام ماندند. سردار «رهام‌بخش حبیبی» گفت: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام و عاشقان حضرت علی بن ابی‌طالب(ع)، برای آسایش و آرامش مردم عزیز مجاهدت کردند و باعث افتخار و عزت کشور شدند. وی افزود: امروز این شهید خوش‌نام و والامقام بعد از سال‌ها قدم به چشم ما گذاشتند و مهمان ما شدند تا ما حقیقت را فراموش نکنیم و عاقبت به خیر شویم. فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند. سردار حبیبی تصریح کرد: امروز خادمان مردم در مجموعه انتظامی با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس، برای آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا می‌کنند و از خود مجاهدت و ایثارگری نشان می‌دهند.
برگزاری مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در شیراز 
همچنین با حضور فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز برگزار شد. در این مراسم که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد، سردار رهام‌بخش حبیبی با اهدای لوح تقدیر، از مادران و همسران شهدای گرانقدر تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی