[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امام جمعه جیرفت: تعرفه ۱۰۰ درصدی پیاز به کشاورز فشار وارد می‌کند ، روزنامه شیراز نوین

امام جمعه جیرفت گفت: بالا بردن عوارض پیاز و کسب تعرفه ۱۰۰ درصدی از صادرات آن در ایامی که کشاورزان با هزینه‌های سنگین، محصول تولید می‌کنند، بار سنگین و کمرشکنی بر آنها تحمیل می‌کند. 
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: از وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان درخواست داریم نسبت به تنظیم بازار پیاز عنایت داشته باشند و این امر مدیریت شود تا کشاورزان دچار خسارت‌های سنگین نشوند.
وی ادامه داد: هزینه‌های کشاورز از جمله کارگر، بذر، کود و سم گران است و قیمت فعلی تناسب ندارد.
امام جمعه جیرفت با اشاره به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: یکی از راه های ادامه راه شهید سلیمانی توجه به وصیت‌نامه، رفتار و سیره آن شهید است و وصیت‌نامه‌ او یک عالم معرفت و شناخت ارائه داده است.
وی یاد ۹ دی را هم گرامی داشت و گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با بصیرت است و روز شکست میدان سنگین‌ترین فتنه انقلاب بود.
حجت‌الاسلام تارم افزود: ملت ایران در این روز عظمت خود را نشان داد و خدا دل‌ها را به حضور در این روز هدایت کرد.
وی تأکید کرد: در آن سال فتنه‌گران کار را به جایی رسانده بودند که به ساحت امام حسین(ع) هم اهانت کرده بودند، اما با حضور مردم، دوست از دشمن و منافق از مؤمن جدا شدند. حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه نباید نسبت به جنایات صهیونیست‌ها بی‌تفاوت بود هم عنوان کرد: بسیاری از دولت‌ها با وجود بیداری ملت‌ها نسبت به این جنایات بی‌تفاوت هستند. امام جمعه جیرفت همچنین از مردم خواست در طرح ملی کنترل قند خون و دیابت شرکت کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی