[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

محموله پنج تنی زبان گراز در میناب معدوم شد، روزنامه شیراز نوین

 مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: محموله پنج تنی زبان گزار با همکاری واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معدوم شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر عبدالعظیم احمدپور شامگاه پنجشنبه در حاشیه معدوم‌سازی این محموله افزود: همچنین سه و نیم تن ماهی حسون که زبان گراز در زیر آن جاسازی شده بود نیز به همراه محموله معدوم شد. وی اظهار کرد: معدوم‌سازی این محموله با همکاری ادارات دامپزشکی، شهرداری، جهاد کشاورزی و محیط‌زیست میناب انجام شد.
پنجم دی ماه یک محموله بزرگ پنج تنی از زبان حیوان (گراز) در هرمزگان کشف شد که مدیرکل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان در گفت‌وگو با ایرنا خبر کشف آن را تأیید کرد.
حبیب مسیحی تازیانی افزود: این محموله که زیر بار ماهی در یک خودروی یخچال‌دار جاسازی شده بود، از مسیر چابهار به سمت استان فارس بارگیری شده و در حال حرکت بود.
همچنین فرمانده انتظامی هرمزگان نیز به ایرنا گفته بود: میزان تقریبی این محموله پنج تُن است و تحقیقات روی این پرونده خاص و مبدأ آن ادامه دارد.
سردار علی‌اکبر جاویدان افزود: محموله کشف شده توسط مأموران انتظامی شهرستان میناب متعلق به یک حیوان وحشی است، اما منشأ اصلی آن همچنان در حال بررسی است. در این پرونده دستگیری متهم نیز داشته‌ایم و نیروی انتظامی در تلاش است منشأ داخلی یا خارجی بودن آن را مشخص کند.
به گفته رئیس پلیس هرمزگان، با توجه به محل بارگیری این محموله پنج تنی (هشت‌هزار زبان) که در چابهار بوده است، احتمال ورود آن از خارج کشور نیز در حال بررسی 
است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی