[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سه بازیکن تراکتور در تیررس تیم‌های لیگ برتری، روزنامه شیراز نوین

سه بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز منتظر دریافت رضایت‌نامه خود برای حضور قرضی در تیم‌های دیگر لیگ برتری هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باعث جنب و جوش مدیران و مربیان تیم‌ها برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود در نقل‌و‌انتقالات زمستانی شده است.
باشگاه‌هایی نظیر هوادار، صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان و ... در حالی دنبال تغییرات در لیست خود هستند که شرایط مطلوبی را پشت سر نگذاشته‌اند.
از این‌رو با توجه به بودجه مالی موجود خود سراغ بازیکنان تیم‌های مطرح نظیر تراکتور، سپاهان اصفهان و استقلال رفته‌اند تا آنها را بتوانند جذب کنند؛ همین امر باعث دریافت پیشنهاداتی برای میلاد کر؛ مدافع، امیر ابراهیم زاده؛ مهاجم و ادیب زارعی؛ دروازه‌بان جوان تراکتور تبریز از سوی سه تیم لیگ برتری شده است. با این‌حال قرارداد بلندمدت این بازیکنان و مخالفت پاکو خمز سرمربی تراکتور وضعیت انتقال آنها را پیچیده کرده است. بازیکنان جوان تراکتور دنبال فرصت برای بازی در ترکیب تراکتور هستند، اما نفرات پرتعداد این تیم کمترین شانس را به آنها برای نمایش داده است؛ به همین خاطر دنبال انتقال قرضی به یکی از تیم‌هایی هستند که بتوانند خودنمایی پیدا کنند. 
باید دید هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور اجازه خروج آنها را در زمستان سال جاری خواهد داد یا هرسه بازیکن همچنان زیر نظر خمز با پیراهن سرخ تبریز بازی خواهند کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی