[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هفتمین دوره جشنواره خوش‌حسابی در راه است، روزنامه شیراز نوین

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:
هفتمین دوره جشنواره خوش‌حسابی در راه است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: جشنواره خوش‌حسابی برای هفتمین بار به‌منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی با اشاره به تصویب طرح جشنواره خوش‌حسابی در شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: این جشنواره برای هفتمین بار به‌منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می‌گردد.
وی با اشاره به آغاز دوره پلکانی تخفیف عوارض ۱۲ درصدی از ۸ دی‌ماه تا ۷ بهمن‌ماه، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم مشارکت مردمی و تداوم آن در پرداخت نقدی عوارض، سبب آبادانی و پیشرفت شهر شده و امکان ارائه خدماتی ارزنده‌تر را فراهم می‌کند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش مشارکت مردم در اداره امور شهر و تأمین بخشی از هزینه‌های آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض، قدم‌های بزرگی در اداره شهر برمی‌دارند و روند توسعه و آبادانی این شهر تاریخی، مذهبی و گردشگری را سرعت می‌بخشند.
اسماعیلی با بیان اینکه دستیابی به درآمدهای پایدار برای توسعه شهر شیراز امری مهم و ضروری است، اظهار داشت: منابع مالی شهرداری با دریافت عوارض از مردم تأمین و همین پول‌ها برای ارائه خدمات در شهر مصرف می‌شود.
وی آخرین ‌مهلت شرکت شهروندان در هفتمین دوره جشنواره خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان نقدی عوارض را تا پایان اسفندماه سال جاری اعلام کرد و گفت: برای قدردانی از شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی، اصناف و خودرو تا پایان امسال اقدام کنند، مراسم قرعه‌کشی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز به توزیع همگانی قبوض عوارض سالیانه نوسازی از ابتدای دی‌ماه سال جاری اشاره و بیان کرد: مهلت پرداخت این قبض تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری پرداخت کنند، مشمول ۱۰ درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض نوسازی و یک امتیاز ورود به قرعه‌کشی جشنواره خوش‌حسابی شهرداری شیراز می‌شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی