[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اهدای اعضای بدن سه بیمار مرگ مغزی در فیروزآباد، روزنامه شیراز نوین

اهدای اعضای بدن سه بیمار مرگ مغزی در فیروزآباد 

با اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه سه خانواده فیروزآبادی، اعضای بدن سه شهروند فیروزآبادی به دلیل مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو، اهدا شده است.
اهدای عضو جوان ۳۹ساله به چهار بیمار حیات دوباره بخشید
اعضای بدن جوان ۳۹ساله که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه به چهار بیمار نیازمند پیوند اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد، در روز ۲۶ آذر ۱۴۰۲ جوان ۳۹ ساله به نام اسماعیل منفرد امیرسالاری ساکن میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در پی سانحه تصادف برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده که پس از بستری در بخش مراقبت‌های ویژه icu و همچنین تلاش‌های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز، متأسفانه مرگ مغزی توسط تیم پزشکی محرز گردید. کسب رضایت از خانواده وی پس از تأیید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدای عضو در روز ۲۸ آذر ۱۴۰۲ انجام شد و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل گردید که در روز ۲۹ آذر ۱۴۰۲ با اهدای عضو کبد به پسربچه ۹ساله از یزد و خانم ۲۵ساله از‌ یاسوج، اهدای عضو کلیه و پانکراس به خانم ۳۹ساله از گرگان و اهدای عضو کلیه دوم به خانم ۴۲ساله از بندرعباس به جان چهار بیمار نیازمند پیوند حیات دوباره بخشید.
اهدای عضو نونهال ۸ ساله به سه بیمار حیات دوباره بخشید
اعضای بدن نونهال ۸ساله دچار مرگ مغزی با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه و انسان‌دوستانه بدون هیچ چشمداشتی به سه بیمار نیازمند پیوند اهدا شد. در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ نونهال ۸ ساله به نام باران تبسم روشن ساکن شهرستان فیروزآباد در پی تب بالا و تشنج دچار کاهش سطح هوشیاری شده که برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شد که پس از انجام اقدامات اولیه، پذیرش جهت icu اطفال نمازی شیراز گرفته شده و بعداز انتقال به بیمارستان نمازی و همچنین تلاش‌های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان نمازی، متأسفانه مرگ مغزی توسط تیم پزشکی محرز گردید. کسب رضایت از خانواده وی پس از تأیید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدای عضو در همان روز تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ انجام شد و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل گردید که در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ به جان سه بیمار نیازمند پیوند با اهدای کبد به خانم ۲۵ساله از شهر صدرا، اهدای کلیه به آقای ۲۳ساله از یاسوج و نیز اهدای کلیه دوم به آقای ۳۱ساله از فسا حیات دوباره بخشید. 
اهدای عضو جوان ۲۳ساله به سه بیمار حیات دوباره بخشید
اعضای بدن جوان ۲۳ساله که بر اثر سقوط از کوهستان و ضربه به سر، صورت و قفسه سینه دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده و تصمیمی ایثارگرانه و خداپسندانه بدون هیچ چشمداشتی به سه بیمار نیازمند پیوند، اهدا شد. در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ جوان ۲۳ساله به نام سجاد نورالدینی ساکن روستای آبگل میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در پی سانحه سقوط از کوهستان برای انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد منتقل شده که پس از بستری در بخش مراقبت‌های ویژه icu و همچنین تلاش‌های مستمر تیم پزشکی و کادر درمان این مرکز، متأسفانه مرگ مغزی محرز و توسط تیم پزشکی تأیید گردید. رضایت از خانواده وی پس از تأیید مرگ مغزی توسط تیم معالج برای اهدای عضو در روز ۲۴ آذر ۱۴۰۲ انجام شد و به بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز منتقل گردید که در روز ۲۵ آذر ۱۴۰۲ به جان سه بیمار نیازمند عضوکه به این ترتیب می‌باشد، کبد به خانم 47ساله از اصفهان و هر دو کلیه به آقایان 35ساله از شیراز و 34ساله از بندرعباس، حیات دوباره بخشید. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی