[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رونمایی از انیمیشن «اسطوره» با روایتی از سردار سلیمانی، روزنامه شیراز نوین

انیمیشن کوتاه «اسطوره» با روایتی از رشادت‌های سردار سلیمانی به زودی منتشر خواهد شد.
به گزارش ایسنا، انیمیشن کوتاه «اسطوره» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز فیلم جوان سوره در رسای رشادت حاج قاسم سلیمانی به زودی منتشر می‌شود.
این انیمیشن براساس شعری از سیدمصطفی حسینی و ایده‌ای از مهدی صالحی روایتی از اسطوره‌ای است که نه در کتاب تاریخ اساطیر، که در عصر ما می‌زیست.
«اسطوره» با بهره‌گیری از تکنیک کمیک موشن و به صورت ۲D در استودیو پویانو مشهد و در رویداد هنر حماسی حوزه هنری خراسان رضوی، توسط تیمی جوان به تولید رسیده و هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.
این کمیک‌موشن ١٢دقیقه‌ای به‌عنوان نخستین اثر پویانمایی توصیف‌گر رشادت‌ها و قهرمانی این سردار بلندآوازه در راه ایمان و آرمان است.
سایر عوامل این انیمیشن عبارتند از: گویندگان: علی ضمیری، آزاده جوان و سعید باصری، صداگذار: جلیل شریعت مدار، تصویرگری و دکوپاژ: سید مصطفی حسینی، رنگ‌آمیزی و پرداخت: مرتضی شادنایی، مدیر تولید: فواد هادلی، ریگ و اجرای سه‌بعدی: محمدمهدی شریعتی و محمد قربانی، متحرک‌سازی: الیاس عیدی، محمدمهدی شریعتی، مینا عابدین زاده، کامپوزیت و جلوه‌های بصری: الیاس عیدی، محمدمهدی شریعتی، محمد قربانی، سیدمهدی بیضایی، افکت صوتی: سیداحمد علمدار، انتخاب موسیقی: سیدمهدی حسینی و محمدمهدی شریعتی، تدوین: سیدمهدی بیضایی، طراحی نشان نوشته: محمود بازدار، تولید‌شده در استودیو پویانو، شرکت سینمایی یار، محصول مرکز فیلم جوان سوره.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی