[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیام تسلیت مدیرعامل شركت پتروشیمی شیراز در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، روزنامه شیراز نوین

پیام تسلیت مدیرعامل شركت پتروشیمی شیراز
 در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پی خبر شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» طی پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفتند. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلمُؤۡمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُۥ وَ مِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا

خبر شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به دست صهیونیست‌های غاصب، ما را در غمی جانکاه فرو برد. اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده محترم شهید و هم‌رزمان ایشان، شهادت این سردار رشید اسلام را به عنوان نمونه‌ای از مجاهدت‌های بی‌دریغ و صادقانه رزمندگان اسلام در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و مقابله با استکبار جهانی تلقی می‌نمایم.
شهید موسوی از مجاهدان بی‌ادعا و دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که سال‌ها در عرصه دفاع مقدس و مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، مجاهدت‌های بی‌دریغ و صادقانه‌ای از خود به یادگار گذاشت. وی از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
شهادت این سردار بزرگوار، ضایعه‌ای سنگین برای ملت شریف ایران و جبهه مقاومت اسلامی است. اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، از صهیونیست‌های غاصب و حامیان آنها می‌خواهم که بدانند با این اقدامات تروریستی، نه‌تنها نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند، بلکه با مقاومت روزافزون ملت‌های منطقه، به انزوا و نابودی نزدیک‌تر می‌شوند. إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
اینجانب از خداوند متعال برای آن شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر آرزومندم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی