[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

گردهمایی اقوام در نمایشگاه پارس، روزنامه شیراز نوین

دبیر اجرایی اقوام ایرانی خبر داد:
گردهمایی اقوام در نمایشگاه پارس

دبیر اجرایی اقوام ایرانی گفت: اقوام ایران‌زمین در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس- شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به مدت ۴ روز گرد هم می‌آیند. 
به گزارش روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس- شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، یاشار پولادیان با بیان اینکه در زمان برگزاری دو نمایشگاه تخصصی مذکور سالن ملاصدرا سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به حضور اقوام ایرانی اختصاص دارد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از گروه پیوند فرهنگ اقوام پارس در قالب نود غرفه نمایشگاهی، توانمندی‌های تمامی اقوام ایرانی به نمایش درمی‌آید. به گفته وی، همچنین در محیط‌های پیرامونی سالن ملاصدرا نیز جهت معرفی آداب، سنن و توانمندی‌ها اقوام و معرفی خوراک‌های بومی و محلی برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود. پولادیان افزود: امسال در نمایشگاه اقوام ایرانی ۲۴ کارگاه رویداد مد پایدار و مد بازیافت در روزمرگی و پوشش اقوام ایرانی برگزار می‌شود. به گفته دبیر اجرایی اقوام ایرانی، در این نمایشگاه توانمندی‌های اقوام ایرانی، گردشگری خوراک اقوام، خوراک‌های پایدار اقوام ایرانی و روایت‌های پایدار اقوام ایرانی (ویژه کودکان) از جمله برنامه‌هایی است که قابلیت اجرا دارد.
پولادیان همچنین گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این نمایشگاه از کمیته ملی گردشگری خوراک اقوام ایرانی نیز رونمایی می‌شود. وی در این رابطه گفت: در واقع کمیته ملی گردشگری خوراک اقوام ایرانی ذیل فدراسیون گردشگری خوراک قرار می‌گیرد که هم‌زمان با افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس- شیراز از این کمیته ملی رونمایی می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی