[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

پناهنده شدن ورزشکاران به هاوایی، روزنامه شیراز نوین

بهمن گودرزی، کارگردان فیلم سینمایی «هاوایی» با اشاره به اینکه این فیلم درباره مهاجرت‌ نافرجام ورزشکاران به کشورهای دیگر است از اکران طولانی‌مدت برخی از فیلم‌ها گله کرد.
به گزارش مهر، بهمن گودرزی، کارگردان فیلم سینمایی «هاوایی» که از چهارشنبه ۱۳ دی در سینماها اکران می‌شود در این‌باره بیان کرد: بر مبنای جلسه روز یکشنبه شورای صنفی نمایش، فیلم «هاوایی» از چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه، اکران عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند؛ این فیلم به سرگروهی پردیس کوروش و با پخش هدایت فیلم به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.
وی با تأکید بر کمدی بودن این فیلم سینمایی درباره داستان آن توضیح داد: داستان این فیلم در قالب یک درام اجتماعی در بستر کمدی روایت می‌شود؛ در واقع «هاوایی» درباره خروج و پناهنده شدن ورزشکاران(در کشورهای دیگر) است که تاکنون درباره آن فیلمی ساخته نشده است. فیلم‌نامه این اثر درباره همان مدینه فاضله‌ای است که عده‌ای از ورزشکاران نسبت به فعالیت در خارج از ایران دارند؛ البته بعضاً شاهد هستیم که پس از رفتنشان اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.
این کارگردان سینما ادامه داد: ۹۰ درصد فیلم در هنگ‌کنگ فیلم‌برداری شده و ۱۰ درصد آن در ایران؛ امین حیایی، امیر جعفری، امیر حسین رستمی، ریحانه پارسا و … بازیگران ایرانی اثر در کنار بازیگرانی از کشور هنگ‌کنگ هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
گودرزی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه زمان زیادی در انتظار فرا رسیدن اکران عمومی فیلم «هاوایی» بوده است، درباره شرایط این روزهای سینمای ایران عنوان کرد: باید ساز و کاری برای مدت اکران همه فیلم‌ها و زمان پایان اکرانشان وجود داشته باشد تا به این صورت همه آثار بتوانند نفس بکشند. اگر قرار بر این باشد که فیلمی یک سال روی پرده بماند، تکلیف بقیه فیلم‌ها چیست و آنها چه کاری باید انجام دهند؟
وی یادآور شد: به هر حال در کنار اکران فیزیکی در سینماها ما گزینه‌های دیگری چون اکران آنلاین و پخش ویدئویی هم داریم؛ بنابراین از مقطعی به بعد فیلم‌های روی پرده می‌توانند به آن سمت کوچ کنند و ادامه درآمدزایی خود را در آن‌سو پی بگیرند. 
گودرزی افزود: ماندن طولانی‌مدت فیلم‌ها روی پرده سینماها، جای بقیه آثار را گرفته و فرصت نفس کشیدن به فیلم‌های دیگر نمی‌دهد؛ باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته به سرگروهی پردیس کورش و با پخش هدایت فیلم از چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه اکران عمومی خود را آغاز می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی