[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دستگیری قاتل در شهر صدرا شیراز، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی رستم گفت: قاتلی که با اسلحه مردی 24ساله را به قتل رسانده بود، در شهر «صدرا» از توابع شیراز دستگیر شد. سرهنگ «سید عبدالمحمد نازیدوک» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در دهم آذرماه سال جاری در حوزه استحفاظی «کوپن» شهرستان رستم و متواری شدن قاتل به مکان نامعلوم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: مأموران انتظامی رستم تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدمات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شیراز شناسایی کنند. فرمانده انتظامی رستم ادامه داد: مأموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهر صدرا از توابع شیراز اعزام شدند و در عملیاتی ضربتی قاتل 34ساله را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت نیز از وی کشف کردند. سرهنگ نازیدوک با اشاره به اینکه متهم انگیزه قتل را اختلافات شخصی و مالی با مقتول عنوان کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی