[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توسعه باید در شأن کارکنان پلیس باشد، روزنامه شیراز نوین

فرمانده کل انتظامی کشور با استقبال سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس، وارد شهر شیراز شد. به گزارش خبرگزاری پلیس، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، شرکت در جلسه جمع‌بندی نظارت تخصصی، دیدار چهره به چهره با کارکنان انتظامی، دیدار با خانواده معظم شهدا و بازدید از پروژه‌های در حال احداث در مجموعه انتظامی استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر سردار «رادان» به استان فارس بود.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای گران‌قدر فراجا، گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.
وی در دیدار با خانواده شهید والامقام سرهنگ «احسان بخشنده» در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین تبریک و تسلیت شهادت این مأمور فداکار انتظامی، اظهار داشت: کارکنان انتظامی در سراسر کشور با رشادت و جان‌فشانی به مردم خدمت کرده و در مسیر تأمین نظم و امنیت شهروندان جان خود را فدا می‌کنند. فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: شما خانواده‌های معظم شهدا ما را برای خدمت‌رسانی به مردم دعا کنید تا ان‌شاءالله مانند شهدای عزیز عاقبت به خیر شویم.
فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر لزوم زیرساخت‌های انتظامی، گفت: هیچ توسعه‌ای را نمی‌پذیریم؛ مگر اینکه زیرساخت آن در شأن و قواره کارکنان انتظامی باشد.
سردار احمدرضا رادان در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: استان فارس، استان پهناوری است و با وجود فرماندهان و مدیران انتظامی خوب و خاصه فرمانده‌ای مقتدر، پرکار و پرتلاش همچون سردار حبیبی، در حوزه‌های مختلف انتظامی در حال رشد است. وی ادامه داد: رشد و تعالی و پیشرفت در حوزه مأموریت‌های انتظامی در استان فارس قابل قبول و رو به جلو است.
او برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت عمومی را یکی از نقاط قوت فرماندهی انتظامی استان فارس عنوان کرد و گفت: مجرمان، اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی زمانی که بدانند هزینه شرارت و ناامنی بالاست، جرئت نمی‌کنند که برای مردم ایجاد ناامنی کنند. وی با بیان اینکه نوع مشارکت ما در توسعه جامعه باید اقتدارآفرین باشد، گفت: حُسن نظارت تخصصی این است که توجه فرمانده را به معایب و نواقص جلب می‌کند.
فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در موضوع منازل سازمانی انتظار این است که فرماندهان انتظامی توجه ویژه داشته باشند تا مشکلات کارکنان انتظامی در این حوزه برطرف گردد. سردار رادان در پایان با تأکید بر لزوم اختصاص تجهیزات به کارکنان پلیس در مأموریت‌های مختلف، گفت: استفاده از دوربین البسه در همه مأموریت‌های پلیسی مورد تأکید است. در سفر فرمانده انتظامی کل کشور به استان فارس، میز خدمت در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان انتظامی برپا شد. همچنین به مناسبت ولادت باسعادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، ضریح مطهر حرم شاهچراغ(ع) توسط سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور غبارروبی و عطرافشانی شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی