[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تحکیم بنیان خانواده از مبدأ دانشگاه، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
ریاست مؤسسه آموزش عالی زند شیراز از تلاش برای نشاط‌افزایی دانشجویان و تقویت بنیه علمی اساتید خبر داد.
دکتر ابراهیم حسینی در آیین بزرگداشت روز زن و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: دانشگاه‌ها رسالت‌های متعددی در حوزه‌های علمی و فرهنگی برعهده دارند و مؤسسه آموزش عالی زند شیراز نیز برنامه‌ها و رویدادهای متعددی را در دستور کار قرار داده است. او عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را زمینه‌ساز تعالی دانست و اظهار داشت: سیاست‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری یکی از ارکان مهم برای تعالی کشور محسوب می‌شود و در مؤسسه آموزش عالی زند شیراز نسبت به انجام آن اهتمام ویژه‌ای داریم.
ریاست مؤسسه آموزش عالی زند شیراز با تبریک فرا رسیدن روز زن و پاسداشت مقام شامخ مادران اظهار داشت: در این آیین از دانشجویان مادر و دانشجویانی که طی یک سال اخیر به سنت حسنه تشکیل خانواده مبادرت کردند، تقدیر ویژه‌ای به عمل آمد. او در بخش دیگری از سخنانش بر نشاط‌افزایی دانشجویان تأکید کرد و پیرامون موفقیت‌های مؤسسه آموزش عالی زند شیراز بیان داشت: این مرکز آموزش عالی در «جشنواره بین‌المللی حرکت» که با حضور بیش از هفتاد دانشگاه بزرگ و صاحب‌نام کشور برگزار شد، به مقام‌های متعددی دست یافت.
دکتر ابراهیم حسینی با اشاره به استقبال فزاینده دانشجویان از رویدادهای علمی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی زند شیراز گفت: جمع‌آوری ایده‌های سازنده دانشجویان در رویدادهای دانش‌بنیان نقش ارزنده‌ای در پیشرفت کشور دارد و در تقویت پیوند دانشگاه با صنعت، نقش سازنده‌ای ایفا می‌نماید. او با اشاره به این موضوع که فعالیت دانشجویان در مؤسسه آموزش عالی زند شیراز منحصر به فعالیت‌های تئوریک نمی‌شود، بیان داشت: بازدید دانشجویان از مراکز صنعتی، فرهنگی، اجتماعی و... نقش سازنده‌ای در آشنایی بیشتر آنها با بازار کار و محیط جامعه دارد و این موضوع در مؤسسه آموزش عالی زند شیراز به صورت ویژه دنبال می‌شود.
ریاست مؤسسه آموزش عالی زند شیراز سال تحصیلی جاری را پربار برای دانشجویان ارزیابی کرد و افزود: بنیه کادر علمی مؤسسه آموزش عالی زند شیراز با بهره‌گیری از اعضای هیئت‌علمی جدید در ماه‌های اخیر به صورت چشمگیری تقویت شد؛ به‌موازات آن امکانات زیرساختی دانشگاه نیز در مسیر رشد و ارتقا قرار گرفته است. وی افزود: پذیرش دانشجویان مؤسسه آموزش عالی زند شیراز در مقاطع بالاتر، مؤید تلاش‌های سازنده‌ای است که در حوزه افزایش بار علمی و نشاط‌افزایی دانشجویان صورت گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی