[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فرمانده کل سپاه: داعش محصول سیاست آمریکاست، روزنامه شیراز نوین

فرمانده کل سپاه: 
داعش محصول
سیاست آمریکاست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد. انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است. به گزارش ایسنا، سردار حسین سلامی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: ما شکوه صبر، عظمت نجابت، وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی، وفاداری و فداکاری مردم کرمان را به خوبی دیده‌ایم. کرمان دیار شهادت و مشهد شهیدان ماست. در سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، شاهد عروج ۸۵ نفر به عرش اعلا هستیم.
وی ادامه داد: امروز یک ملت به افتخار این شهدا از جای برمی‌خیزد تا اسلام و دین را در گستره جهان اسلام ببیند. به فضل الهی انتقام همه شهیدانمان گرفته خواهد شد. انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است. سلامی خاطرنشان کرد: ما با یک آرایش به‌هم‌پیوسته از شیاطین کوچک و بزرگ در نبرد اسلام و کفر مواجهیم. این شهادت‌ها بازتاب شکست‌های سخت استکبار و عوامل منطقه‌ای آن است. فکر نکنید ملت ایران دست‌بسته بوده است. خداوند در سال‌های گذشته دست‌های ما را به روی دشمنان باز کرد. ما با آمریکا در نبرد رودررو و واقعی بوده‌ایم و آنها را شکست داده‌ایم. ۱۳۵هزار نیروی نظامی در عراق آوردند، ولی شکست خوردند. قهرمان افسانه‌ای ما با یارانش آمریکا را در عراق شکست داد و عراق از سلطه آمریکا نجات یافت. می‌خواستند افغانستان را در سلطه داشته باشند، اما از آنجا فرار کردند. می‌خواستند حزب‌الله را در لبنان از بین ببرند، اما امروز قدرت حزب‌الله را می‌بینید. می‌خواستند نظام سوریه را از بین ببرند، اما سوریه ماند. در تحریم ایران شکست خوردند. خلیج فارس را ترک کردند. تقریباً منطقه را تخلیه کرده‌اند. فرمانده کل سپاه تأکید کرد: هیچ نقطه امنی برای آمریکا وجود ندارد. تسلط بر مسلمانان برای آنها غیرممکن شده است. طوفان ‌الاقصی شکست‌پذیری این رژیم را نشان داد. هر روز حداقل ۲۰ صهیونیست در غزه به هلاکت می‌رسد و ادوات آنها نابود می‌شود و آنها چشم‌اندازی برای زندگی امن برای خود نمی‌بینند. وی افزود: داعش محصول سیاست آمریکاست که می‌خواست نقشه سیاسی جدید و خلافت اسلامی در جهان اسلام ایجاد کند، اما باز هم با مجاهدت جوانان انقلابی از جهان اسلام و به فرماندهی شهید سلیمانی، آتش‌فشان تکفیر خاموش شد و آنها ناپدید و گم شده‌اند و جایی در نقشه سیاسی منطقه ندارند. آنها فقط می‌توانند به عنوان مزدوران آمریکا و صهیونیسم عمل کنند؛ ولی به آنها هشدار می‌دهیم که اگر مرد هستید، با ما بجنگید؛ چرا زنان و کودکان را می‌کشید؟ اگر مرد هستید بیایید آشکار با ما طرف شوید. شما مردان تقابل روبه‌رو با اصحاب صبر و استقامت نیستید. شما می‌گویید پیرو سنت پیامبر(ص) هستید. در کجای قرآن و سنت پیامبر، جواز کشتن زنان و کودکان مسلمان صادر شده است؟
فرمانده کل سپاه خطاب به داعش گفت: شما در صف اصحاب جهنم قرار دارید. هرجا باشید، شما را می‌یابیم. شما نمی‌توانید از عذاب الهی دور شوید. اگر هزار سال هم عمر کنید، شما را خواهیم یافت. مردم ما بدانند ما آنها را هر روز شکست می‌دهیم. اجازه سیطره دشمن را نمی‌دهیم. سلامی ادامه داد: دشمن ضربات سخت و دردناک دریافت کرده است. مقامات صهیونیستی هیچ راهی جز فرار از این باتلاق ندارند. فرار هم کنند، باز هم شکست خورده‌اند. ما اصحاب شهادتیم و با این شهادت‌ها از میدان خارج نمی‌شویم. ما گوش به فرمان رهبری هستیم و دنبال تحقق فرمان ایشان پیش خواهیم رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی