[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانید ، روزنامه شیراز نوین

محمدهادی ایمانیه در دیدار با مدیران کل حوزه عمرانی استانداری فارس، با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت دولت سیزدهم است، اظهار داشت: لازم است برای تحقق هرچه سریع‌تر وعده دولت و استفاده از پروژه‌های عمرانی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم.
به گزارش دریافتی شیرازنوین به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با معاون و مدیران کل حوزه معاونت هماهنگی امور استانداری فارس، در جریان گزارش عملکرد و همچنین برنامه‌های در دست اقدام ادارات کل مدیریت بحران، دفتر فنی و امور حمل و نقل و ترافیک، دفتر امور شهری و شوراها و همچنین دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس قرار گرفت. در ابتدای این دیدار، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها، خطوط ریلی، فرودگاه بین‌المللی شیراز، پروژه نهضت ملی مسکن و... ارائه کرد. استاندار فارس در این دیدار بر ضرورت نظارت بر پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به ویژه ابرپروژه‌ها، می‌بایست برای هر پروژه یک مدیر به عنوان ناظر ویژه معرفی شود. وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و اذعان داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها به‌ویژه مواردی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریع‌تر آن و استفاده در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم.  محمدهادی ایمانیه در ادامه مدیرکل مدیریت بحران را موظف کرد با هماهنگی و همکاری دفتر فنی و حمل و نقل ترافیک در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل و سامان‌دهی پایگاه‌های چندمنظوره مدیریت در شهرستان‌ها اقدام نماید.
در پایان این جلسه نیز محمدهادی ایمانیه حکم سرپرستی غلامرضا غلامی را به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس به وی ابلاغ کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی